Lista mea de lectura pentru vacanta :)


Azi, printre pregatiri si bagaje, am gasit timpul sa va arat lista de lectura pentru vacanta pe care mi-am facut-o. Cred ca degeaba mi-am facut-o, pentru ca sunt sigura ca in Italia nu voi sta eu sa citesc cand planuiesc sa fac atatea lucruri. Si nici nu am sa incerc sa citesc prea mult. Doar odata ma duc in Italia, nu? :))

Lista e facuta pe baza cartilor pe care le am. Nu adaug niciodata pe lista de lectura de vacanta carti pe care nu le am. Cred ca vacantele sunt pentru recuperat cartile pe care nu ai putut sa le citesti in timpul anului. 😉

Ok, so. Here we go.

1. Rockin’ the Heart – Gracen Miller

O citesc acum, dar nu am avut timp sa o termin saptamana asta. Am fost super ocupata!

2. Merch Girl- Rebecca Lewis 

O am pentru blog tur. Am citit un pic din ea, si pare bunicica.

3. Bully- Penelope Douglas

Am citit 40% din ea, dar nu mai reusesc sa o termin.

4. Quintessentially Q- Pepper Winters

Am adorat ‘Tears of Tess’  si de-abia astept sa vad cu ce a mai venit Pepper.

5. Layers – Sigal Ehrlich

Trebuie sa o citesc pentru blog tur. Pare chiar foarte interesanta.

6. ARV -3 -Cameo Renae

Sunt foarte curioasa ce a facut Cameo lumii noastre. 😀

7. Forever Blue- Julie Cassar

Nu prea imi vine sa ma apuc de ea. E ultima carte in serie si nu vreau sa o termin. Dar sunt si curioasa sa vad ce se intampla. Of, cartile si sentimentele astea!

8. Never Let Go- Scarlett Edwards

Am citit cateva pagini si m-a prins. Acum, trebuie sa gasesc timpul sa o citesc complet. :))

9. ‘Reflect Me’ – K.B. Webb

Am citit 33%, dar am lasat-o din cauza ca ma enerva un pic stilul de scriere. Oricum, sunt curioasa sa vad ce se va intampla si planuiesc sa o citesc ASAP!

10.’Panic’ – Lauren Oliver

Vorbim de Lauren Oliver, deci da! :))

11. ‘Beautifully Awake’ – Riley Mackenzie

Suna foaaaarte bine!!

12. Carter Reed – Tijan

Descrierea m-a cucerit pe deplin! Si am si citit si cateva pagini. Yup, o sa o citesc ASAP!

12. Breathless – Rose J. Bell

Am citit multe citate si pare o carte foarte buna!

13. Life for rent – Emmie Lou Kates

Am de mult cartea asta si vreau sa o citesc, pentru ca suna extrem de bie!

14. Just one day – Gayle Forman

Ca si la ‘Panic’, e vorba de autoare. Sunt curioasa sa vad ce a mai scris Gayle.

15. The Boy Who Sneaks in my Bedroon Window – Kirsty Moseley

Descrierea e foarte interesanta si recenziile sunt favorabile! Yup, o am si am sa o citesc!

16. One – Mari Aden

Am citit cateva pagini si imi place stilul autoarei. Si cred ca e o poveste foarte buna. 🙂

17. What Remains – Nicole R. Taylor

Cartea suna foarte bine!

18. Crash – Nicole Williams

Am citit foarte multe recenzii favorabile si descrierea suna si ea bine… da, vreau sa o citesc!

19. Going Bovine – Libra Bray

Cred ca e o carte foarte diferita!

20. Before I die – Jenny Downham

Mda, am o ‘pasiune’ pentru cartile de genul asta. 😀

Cam asta e… 20 de carti. Ordinea e complet aleatorie. 🙂

Cum am zis, nu cred ca voi reusi sa citesc mai mult de 2-3 carti in vacanta asta, dar oricine trebuie sa isi faca o lista de lecturi inainte de vacanta, nu? 🙂

Voi v-ati facut lista? E mare sau nu? 🙂

11 thoughts on “Lista mea de lectura pentru vacanta :)

  1. Ehe, eu mi-am cumpărat multe cărţi pe care trebuie să le citesc (am vreo 12 în bibliotecă) şi mă gândesc ca de Moşul să-mi mai iau ceva de la Epica ❤
    Probabil că toată vacanţa voi face doar matematică, dar încă sper că voi putea citi câteva dintre cărţile abandonate odată cu începutul şcolii. Mai am şi presimţirea că profa de română o să-mi dea cărţi de citit o grămadă 🙂

    Like

    1. Si eu planuiesc sa imi iau vreo carte sau doua prin Ianuarie. Eu, din fericire, nu am teme si nici lectura obligatorie. Deci as avea timp de citit.

      Like

Leave a Reply

