Ultimul concurs aniversar :)


A venit si vremea pentru ultimul concurs aniversar. Am avut parte de 16 zile geniale, aniversare, chiar daca nu am postat concursuri in fiecare zi, asa cum am planuit. Dar, ca deobicei, viata a venit in drumul planurilor mele si uneori nu am avut cand sa postez. 🙂

Deci.

Premii:

2 eBook-uri din ‘Kissing Under The Mistletoe’ de Lexi Buchanan

18992379

3 eBook-uri din ‘Greekorian’ de Lacole Kinter

18684811

1 eBook din ‘A love by any measure’ de Killian McRae

11114777

1 eBook din ‘Pure & Sinful’ de Killian McRae

15845662

1 eBook din ‘Have Gown, Will Wed’ de Killian McRae

18188856

Reguli de participare:

Pentru a castiga una dintre aceste eBook-uri, trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare si sa imi spuneti ce hobby-uri aveti voi. 🙂

Vor fi 8 castigatori, iar fiecare va castiga un eBook dintre cele de mai sus. Ei vor fi alesi la intamplare, prin random.org

Durata concursului:

16/12/2013-5/1/2014

Castigatorii vor fi anuntati pe 6 Ianuarie.

Bafta!

Thank you to every author who supported me! 🙂

10 thoughts on “Ultimul concurs aniversar :)

  1. desenul, cititul. mai nou, mai mult desen, pentru ca ma pregatesc pentru facultate; singurele dati cand mai apuc acum sa citesc sunt in orele in care n-am chef de materia respectiva (bio,fizica,chimie,religie etc..)

    Like

  2. Hobby-uri??Sa fac prajituri si mancare din retete noi,sa citesc cat mai mult,sa ma joc si sa vorbesc cu animalele mele pentru ca le iubesc(am 2 motani,2 caini,o broasca testoasa si 2 oi si era sa le uit pe cele 10 prepelite dulci si frumoase)si vara sa merg la mare si sa profit de apa si plaja cat mai mult!

    Like

  3. Probabil cititul este cea mai mare pasiune a mea şi singura iubire pe care o voi avea vreodată. Îmi place să scriu pe blog, în special doar să scriu. Oh, şi îmi place chimia, care poată fi luată ca hobby 😀
    Mulţumim de concurs şi succes tuturor!

    Like

Leave a Reply

