Craciun fericit! <3


Hey guys! In sfarsit am reusit sa intru pe blog! Am probleme la logat, din cauza noii setari a WordPres-‘ului, care, in momentul in care te logezi, te pune sa bagi un cod unic, generat de o aplicatie de pe tableta/SmartPhone. Mie nu imi accepta niciodata codul si habar nu am de ce. Anyway, am reusit in sfarsit sa intru pe blog, so here we go!

Am sa incerc sa scriu si alea 3 recenzii pe care le am de scris, dar nu promit nimic. Nu promit nici ca voi posta prea des pana pe 4, cand ma intorc acasa. V-am mai spus, vreau sa ma relaxez si sa iau o pauza.

Italia e minunaaaata! Mi-am cheltuit toti banii in mai putin de o saptamana. Acum il astept pe Mosul, poate mai aduce vreun sac de bani. Anyway, mai multe va voi povesti cand ma intorc.

Stiti ce e azi, nu? Ajunul Craciunuluuuuui!!! Dap, in sfarsit! Iubesc Sarbatoarea asta, atee fiind. Pentru mine Craciunul nu a fost niciodata despre insemnatatea religioasa, ci despre atmosfera, despre cadouri, familie si frumusetea perioadei asteia. E o atmosfera speciala, mirosuri de cozonac si prajituri, cumparaturi, cadouri, colinde, frig, ciocolata, carti si haine noi, familie, prieteni, mancare buuuna si decoratiuni. Toti stiti despre ce vorbesc, nu?

Azi e ziua aia speciala in care toti ne pregatim, colindam si facem ultimele cumparaturi pentru Craciun. Voi v-ati terminat pregatirile? Ati colindat rudele/profesorii/prietenii ? Ati facut prajiturile? Ati intrat in atmosfera? Eu de-abia astept sa ma culc si sa ma trezesc de Craciun! Am asteptat ziua asta un an intreg si iat-o atat de aproape!

Vreau sa va urez de pe acum un Craciun Fericit, plin de cadouri, zambete, rasete, sanatate si fericire! Sper sa il petreceti cu cine vreti voi, unde vreti voi si in ce mod vreti voi. Sper sa aveti un Craciun perfect!

download

Merry Christmas! Craciun Fericit! Καλά Χριστούγεννα!

Maine dimineata astept sa imi spuneti ce v-a adus Mosul, ok?

15 thoughts on “Craciun fericit! <3

  1. Craciun fericit, Bianca! Asteptam sa te intorci din vacanta si sa ne povestesti experienta ta. Pana atunci, sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de prieteni si familie. >:D<

    Like

    1. Multumesc!! Mi-a adus tot ce mi-am dorit, in afara de un ‘lucru’ (nu e chiar lucru, e mai mult om) pe care va trebui sa mi- ‘aduc’ singura! :))

      Like

  2. Bianca, Craciun Fericit! Mosul a venit cu un sac de cadouri intr-o perioada nu foarte fericita… Atat cat se poate inveseli atmosfera, o fac prietenii mei si am petrecut pe cinste si ieri si azi. Insa, de petrecut se poate petrece mereu, in sufletul meu iubesc Craciunul adevarat, cel cu semnificatie religioasa.

    Like

Leave a Reply

