Recenzie : 2013 + Concurs!


Astazi v-am pregatit o recenzie mai diferita. Ca sa ma tin de traditia de Anul Nou, am zis sa scriu o recenzie a anului 2013.  😀

images

Anul 2013 a fost neasteptat de bun. Cu suisuri si coborasuri, dar un an bun in general. Daca stau bine sa ma gandesc, probabil unul dintre cei mai buni ani pe care i-am trait.Sau cel mai bun. Mda, cred ca cel mai bun.

In 2013, ca si in anii precedenti, am invatat multe. Am invatat ca uneori visele se pot indepli, dar ca uneori visele raman numai vise. Am invatat sa ma bazez numai pe mine, sa muncesc si sa ma depasesc.

In 2013 mi-am incercat limitile. Si nu, nu cred ca le-am ajuns. Cred ca pot mult, mult mai mult de atat. In 2013 am vazut doar o mica parte din ce pot face. Si da, am sa incerc ca in anii ce vin sa mut muntii din loc. Sunt determinata sa muncesc si mai mult, si sa imi incerc limitele. Vreau sa aflu cat de departe pot merge si cate pot face cu un program ca al meu.

In 2013 m-am distrat. Am invatat sa ma distrez, sa nu mai dau importanta la toate prostiile care in anii anteriori ma enervau. Am invatat sa ma distrez si in cele mai proaste conditii, sa vad partile bune in orice. Am invatat cum sa profit de fiecare moment. Nu exista timpi morti in viata mea. Pana si vara asta a fost fara timpi morti.

Anul asta am invatat multe despre mine. Lucruri surprinsatoare. Am aflat ce imi place, am invatat sa spun nu anumitor persoane, am invatat sa ma impun si mai tare ca inainte si am mai deslusit putin din mintea asta a mea super ciudata. Am aflat multe lucruri despre mine care m-au surprins. Am aflat ca nu intotdeauna mintea mea produce ganduri fericite. Exista dati cand mi-e frica de ce imi trece prin cap.

Anul asta am avut parte de multe surprize, placute si neplacute. Anul a inceput intr-un ritm bun. Am citit mult, m-am distrat, am vizitat orasul si am scris pe blog. Apoi, am avut parte de o lovitura cu bunica mea, cand am stat o noapte prin spitale si am vazut-o cum moare sub ochii mei. Numai ca doctorii au reusit sa o salveze in ultimul moment.  O amintire nici neplacuta, dar nici placuta.

Apoi, ne-am mutat. Am reusit sa facem un lucru pe care vroiam sa il facem de mult. O casa superba, la 10 minute de mare, cu o terasa imensa si cu un semineu numai bun iarna. Ce sa mai, o casa cum mereu mi-am dorit.

Am schimbat si scoala. A fost trist sa imi las prietena cea mai buna in spate, dar asta nu ne-a afectat prietenia. Dimpotriva, ne-a intarit-o. Am devenit mai apropiate ca niciodata.

La inceput, noua scoala nu mi-a placut. Da, colegii erau draguti, dar imi lipsea scoala veche. Imi lipseau profesorii, colegii, clasele. Si ultimele luni din anul trecut s-au tarat greu. O parte neplacuta a anului 2013 au fost lunile martie si aprilie. Dar au trecut. Scoala acum  e distractiva. Mi-am facut multi prieteni buni, care ma suporta, ma fac sa rad si se bucura pentru fiecare reusita a mea. Si da, am o prietena cea mai buna (sau doua) si la scoala asta.

Am reusit si am scris si teze mai bune. Si da, desi scoala nu ma intereseaza decat sa trec, sunt mandra ca m-am descurcat singura fara ajutoare.

O alta realizare e ca nu m-am certat cu directorul de la scoala. Un idiot, ce sa mai. Inca nu a inteles ca pentru mine vioara e mai importanta. Si nu, dom’ director, nu trebuie sa imi spuneti in fiecare vineri ca absentele se aduna. Am inteles de anul trecut. Serios.

La conservator merge bine. Chiar foarte bine. Am o mica bursa de vreo 1.000 de euro. Una dintre rezolutiile de la inceputul anului a fost sa studiez mai mult. Well, am studiat mai mult, dar cred ca se poate si mai bine. Consider ca m-am dezvoltat ca violonist, dar mai am un drum lung de parcurs. Si nu, Bach tot nu-mi place. 😀

Mi-am trecut si toate examenele pe care le aveam de trecut. Acum mai am vreo luna sau doua si iarasi incep cu examenele. Dar stiti ce inseamna examene? Sfarsit de an.

Am realizat si ceva ce vroiam sa realizez de mult. Mi-am luat un catel. Un catel adorabil, jucaus, frumos, pufos si adorabil. Am mai zis ca e adorabil? :)) Nici nu ma asteptam ca anul asta sa ma mut si sa imi iau un catel.

In vara am invatat sa inot. Ceva ce nu credeam ca voi reusi vreodata. Dar am incercat mult si m-am straduit mult, si pna la urma am invatat. O alta surpriza placuta pe care mi-a adus-o anul 2013.

O alta surpriza geniala a fost tatuajul pe care am reusit sa mi-l fac. Iubesc tatuajele si din totdeauna mi-am dorit unul. Ei, vara asta l-am primit. Din nou, nu ma asteptam. Un tatuaj micut, frumos, perfect, pe care il ador. Mai urmeaza si altele.

Anul asta am vizitat si Roma, Firenze si Pisa. Italia, mai exact. Desi am mai vazut Roma o data cand eram mica, nu imi aduceam aminte. La inceputul anului ma asteptam sa plec in Italia, dar la un momentdat nu credeam ca voi mai pleca. Asa ca a fost o surpriza placuta cand am aflat ca imi voi petrece sarbatorile aici. Acusi se termina, insa…

Desi la inceputul anului mi-am propus sa vizitez Londra, nu am reusit. Si nu cred ca voi reusi pentru ceva timp, dar nu ma mai strofoc ca inainte. Sunt sigura ca intr-o zi voi sti orasul ala mai bine decat oras meu natal. Si nici pe Ed Sheeran nu l-am intalnit. Nici pe 1D. Si nici follow pe Twitter de la ei nu am primit. Dar nu m-am chinuit deloc si nici nu ma voi chinui. Pentru ca mi-am dat seama ce e important si ce ma va ajuta in viata – si asta nu e.

La inceputul anului mi-am propus sa citesc 50 de carti. Well, am citit 118. Mult mai mult decat credeam ca am sa citesc. Unele bune, altele mai putin bune, altele geniale, fiecare carte a inseamnat o experienta.

Nu am scris deloc anul asta. Dar voi scrie. Poate nu anul viitor, dar candva sigur voi scrie. Voi scrie atunci cand voi considera ca am trecut destul prin viata, ca am maturitatea necesara si ca nu voi scrie o carte superficiala. Vreau sa scriuo poveste puternica, care isi va lasa amprenta pe milioane de oameni. Si pentru a face asta, trebuie sa mai astept. Trebuie sa citesc, sa mananc mamaliga si sa astept sa ma maturizez mai mult.

Am reusit si mi-am schimbat telefonul, in sfarsit. Inca nu m-am dumerit eu ce poate sa faca telefonul asta, dar imi place extrem de mult.

Mi-am facut si un Tumblr si am reusit si-am devenit dependenta de el. Mda, sunt dependenta de Facebook, WordPress, GoodReads si Tumblr. Great!

Uitandu-ma la lista pe care am scris-o la inceputul anului, realizez ca am ras si m-am distrat mult anul asta. Am studiat, am avut mai multe concerte decat anul trecut, am fost mai activa pe blog (chiar daca nu am fost mereu eu), am citit mult,am avut parte de cel mai bun an, am invatat greaca si engleza muuult mai bine,mi-am facut multi prieteni. Sunt extrem de multumita de anul asta. Imi pare rau ca se termina, dar sunt determinata sa fac din 2014 un an mai bun decat asta.

Am trait un an plin de aventuri, un an agitat, plin de surprize. Mi s-au pus bariere, pe care am incercat mereu sa le trec. Pe unele le-am trecut, pe altele inca incerc sa le trec. Am avut parte de multe experiente placute, mi-am facut multe amintiri pretioase si imi voi aminti de anul asta ca fiind un an genial. Un an plin de realizari, in care m-am maturizat, am luat viata in piept, am invatat sa ma descurc, am intalnit piedici pe care le-am trecut in mare parte, si un an plin de schimbari. Un an agitat, exact pe gustul meu.

Cum maine e 31 Decembrie, trebuie sa ma despart de 2013 si sa il intampit pe 2014. Sper sa fie un an bun, poate chiar mai bun decat anul asta. Anyway, o lista cu rezolutii, planuri si dorinte pentru 2014 voi posta pe 1 Ianuarie.

Si acum, concursul!

Pentru a castiga un mare pachet de obiecte promotionale (e surpriza de la cine vine si ce obiecte sunt in pachet), tot ce trebuie sa faceti este sa imi spuneti cum a fost anul vostru, ce realizari ati avut si ce va propuneti pentru 2014. Concursul incepe azi si se termina pe 5 Ianuarie 2014, iar castigatorul va fi anuntat pe 6. Mult succes!

Maine voi posta si mai multe topuri, asa ca daca sunteti curiosi de cartea mea favorita din 2013 sau filmul favorit, stati pe-aproape maine. 🙂

8 thoughts on “Recenzie : 2013 + Concurs!

  1. In primul rand, la multi ani Bianca :*
    Ma bucur ca ai avut un an bun. Eu nu stiu ce sa zic, nu am avut parte de realizari importante sau chestii marete, dar a fost un an in care am gustat multe lucruri la care doar visasem pe propria mea piele. Cred ca a fost un an intens, mai inainte de toate. Sper doar ca anul care vine sa fie la fel daca nu mai bun din punctul asta de vedere 🙂 Pentru la anul mi-am propus sa termin blestemata asta de carte la care lucrez, sa-mi i-au o slujba de vara si sa ma bag mai des in proiecte pe plan scolar din propie initiativa, anul asta chiar am avut din plin parte de ele 🙂

    Like

  2. Felicitari pentru realizarile tale si un 2014 chiar si mai bun! La mine 2013 a fost un an…interesant. Desi nu am facut nimic extraordinar, m-am mutat si eu, am o relatie care e incredibil de sanatoasa, am inceput sa economisesc pentru o excursie in Olanda si m-am hotarat intr-un final sa plec din tara. Nu e mare lucru… am facut cateva progrese dpdv profesional, dar nu notabile, am facut scoala de soferi dar urmeaza sa dau examenul abia in ianuarie… a fost un an bun pentru simplul motiv ca nu s-a intamplat nimic rau 🙂 Sper ca 2014 sa fie grozav, insa. Imbratisari si toate cele bune!

    Like

  3. Felicitari pentru realizarile avute anul asta!! 😀
    Eu nu prea am avut asa multe realizari. Am devenit majora si cu varsta asta am ceva mai multe responsabilitati. Am profitat cat de mult am putut si m-am distrat alaturi de prietenii mei si familie. M-am pus pe invatat pentru ceea ce urmeaza anul viitor si cam asta e tot. Sper ca anul ce vine sa fie mult mai bun ca acesta si sa reusesc acolo unde mi-am propus!! 😀

    Like

  4. Felicitari si la multi ani :* ^^
    In 2013 am reusit sa fac multe: sa trec de examene, admitere si mi-am petrecut majoritatea timpului stand cu familia, prietenii sau citind, dar cel mai importand lucru, am reusit sa fac un blog, (dragut, zic eu) impreuna cu 2 prietene, de care sunt foarte mandra 😀
    In 2014 mi-am propus multe lucruri, printre care mai multi follower-i pe blog, sa ajung la Comic Con si alte aiureli plictisitoare :))
    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul (in 2013) si nu regret deloc :”)

    Like

  5. La mulţi ani! ai avute multe realizări care te-au ajutat în direcţia bună, mă bucur pentru tine.
    Păi în 2013 am intrat la liceu, probabil, că a fost marele pas spre ceva ce-mi doresc de mult timp. A fost minunat că am intrat la liceu; cu toate, acestea încă sunt îngrozită că imediat va trebui să fac alegerea care-mi va face destinul. Am descoperit anul acesta că iubesc chimia, şi că mă face fericită! Am descoperit o grămadă de cărţi minunate, care şi ele mă fac fericită. Am descoperit germana, care a ajuns să fie limba pe care mi-o doresc să o învăţ. Deci, în 2014 vreau să învăţ germana la un nivel avansat 🙂 M-am ocupat de blogul meu anul acesta, am cunoscut oameni noi în blogosferă ^^
    Pentru 2014, pe lângă germana vreau să caut persoane la fel de ciudate ca mine, simt nevoia să-mi caut un loc alături de perosane care să poată înţelege lumea cum o înţeleg eu. Vreau să-mi iau un e-book şi bineînţeles că citesc mai mult.
    Ca obiectiv principal am să învăţ germana la un nivel destul de avansat şi să pot studia în chimie (de una singură), să pot descoperi dacă chimia chiar este ceea ce caut.
    Păi, în final, eu îţi urez un an mai bun, plin de cărţi şi plin de fericire!

    Like

  6. Anul 2013 a fost un an bun, nu excelent…am terminat facultatea dar nu am mai dat licenta! Pentru anul 2014 mi-am propus sa ma inscriu la licenta si sa ma angajez!

    Like

Leave a Reply

