Topurile anului 2013! :)


Traim ultimele ore din anul 2013. Incepem sa ne luam ramas bun de la anul asta minunat si sa facem cunostinta cu 2014. Si, cum anul se incheie, ca sa ducem traditia mai departe, am cateva topuri pentru voi. Si anume: Top 10 cele mai bune carti citite in 2013, top 10 cele mai bune filme si seriale vazute in 2013 si top 5 melodii preferate din 2013. Ma chinui de dimineata sa le fac si tot nu cred ca sunt multumita. Se putea si mai bine. :)) Binenteles, mi-am facut si listele cu carti si filme pe care vreau sa le citesc si sa le vad in 2014, dar pe astea am sa vi le arat maine.

tumblr_myoaioVFyA1sgm3h6o1_500

Am sa zic cateva cuvinte despre fiecare carte/film/serial/melodie pe care le veti gasi in topuri.

*Daca dati click pe coperti/postere veti fi directionati spre recenziile pe care le-am scris.*

Top 10 carti preferate din 2013:

1. ‘Sub aceeasi stea’ de John Green

descărcare

‘Sub aceeasi stea’ e… ‘Sub aceeasi Stea’. Stiti ce zic, nu? A fost scrisa de un geniu. Poveste sfasietor de frumoasa si de trista, citate geniale, stil impresionant. O carte nemaipomenita, care m-a impresionat profund. Vreau sa o recitesc candva.

2. ‘Mare Tranquillitatis’ de Katja Millay

mare tranquillitatis

‘Mare Tranquillitatis’ nu e, de fapt, pe locul doi in acest clasament. In inima mea e pe locul 1, la fel ca si ‘Sub aceeasi stea’. Dar pentru ca nu am avut cum sa pun doua carti pe locul 1, a trebuit sa aleg, si am ales.

Cartea asta m-a marcat profund. Si da, o voi reciti cat de repede voi putea. Nu voi putea uiti niciodata o carte atat de… perfecta!

3. Divergent

divergent

Dupa parerea mea, ‘Divergent’ e cea mai buna distopie pe care am citit-o pana acum. E captivanta, e bine scrisa si originala. Abia astept sa citesc volumul 2, apoi 3. Sunt extrem de curioasa sa vad ce ne-a pregatit Veronica Roth.

4. Seria ‘Monsters in the Dark’ de Pepper Winters

( ‘Tears of tess’ + ‘Quintessentially Q’)

O serie foarte dark, dar extrem de buna. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, dar a devenit una dintre seriile mele preferate.

E foarte complexa, extrem de erotica si de dark, dar are o poveste buna la baza si niste personaje geniale. A doua carte, Quintessentially Q, e una dintre cele mai bune carti.

tears 6f tess

18398089

5.’Shatter Me’ de Tahereh Mafi 

Shatter me

‘Shatter Me’ m-a impresionat prin povestea ei si prin stilul unic si nebunesc a lui Tahereh. E o poveste extrem de captivanta si originala. Da, am adorat cartea asta si da, voi citi anul asta si continuarile.

6.’Virtuosity’ de  Jessica Martinez

virtousity

‘Virtuosity’ e povestea unei violoniste cu o viata nu tocmai fericita. Am citit cartea prin ianuarie si, pentru cateva luni bune, a fost cartea mea favorita. Am adorat-o de-a dreptul. Mi-a placut totul la ea si sper sa am timp sa o recitesc anul asta.

7. ‘The Perks of Being a Wallflower’ de Stephen Chbosky

4327066

O poveste destul de simpla, dar pe care am ajuns sa o ador dupa doar cateva pagini. O carta extrem de buna! Mi-a placut de Charlie, chiar daca e putin ciudat. Mi-a placut si povestea, la nebunie!

8. ‘The Edge of Never’ de J.A. Redmerski

the edge of never

Desi a doua carte din seria asta m-a dezamagit enorm, am adorat-o pe prima! A fost extrem de trista, dar si captivanta si plina de lectii de viata. Da, o recomand!

9. ‘Bully’ de Penelope Douglas

18090508

Nu am apucat sa scriu o recenzie inca, din cauza ca am terminat-o de cand in am ajuns in Italia, dar cartea a fost geniala! De mult nu am mai citit o carte atat de buna, care sa imi placa atat de mult. Recenzia sper sa vina zilele astea.

10. ‘Price of a kiss’ de Linda Kage

price of a kiss

O combinatie intre sweet si erotic, cartea ‘Price of a kiss’ m-a fermecat cu dialogurile inteligente, personajele bine create, actiunea geniala, povestea diferita si situatiile amuzante si tensionate in care s-au gasit personajele. Yup, una dintre cartile mele favorite de anul asta!

Ei, cam asta e. Uf, a fost greu!

Top 10 filme si seriale pe care le-am vazut in 2013:

1. The Perks of Being a Wallflower

the perks of being a wallflower

Filmul meu favorit. GE-NI-AL!

2. ‘The Originals’

the originals

Cel mai captivant serial ever!

3. Gossip girl

images (3)

Barfe, intrigi, moda si tipi hot! Ce vrei mai mult de atat?

4. Teen Wolf

Teen-Wolf-Season-1-poster-1

Ah, de-abia astept sa inceapa noul sezon!!!

5. 17 Again

MV5BMjA2NTI1Mzg3N15BMl5BanBnXkFtZTcwMjYwNjAzMg@@._V1_SX640_SY720_

Comedia mea favorita!

6.’The Host’

the host poster

O ecranizare extrem de buna. Plus… Max Irons!

7. The Red Violin

download

Nu am scris o recenzie, dar va puteti imagina ca, ca si violonista, a fost un film extrem de bun si de captivant pentru mine.

8. Sweet November

Sweet_november

L-am vazut recent si nu am apucat sa scriu o recenzie pentru el inca, dar va pot spune de pe acum ca e o poveste de dragoste mai frumoasa decat Love Story.

9. The Notebook

download (1)

The Notebook e The Notebook. Stiti ce zic, nu? E superb.

10. 90210

90210

Un serial captivant, amuzant, potrivit pentru vara.

Cam asta e si in materie de filme. Acum trecem la muzica.

Top 5 melodii din 2013:

Atentie, astea sunt melodiile mele preferate pe care le-am descoperit in 2013. Nu inseamna ca au iesit neaparat in 2013.

1. Tunnel Vision ‘ Justin Timberlake

Personal, e melodia mea preferata de anul asta. In vara am ascultat-o in continuu. Si acum exista zile cand ascult numai melodia asta.

2. Wrecking Ball – Miley Cyrus

Geniala. Videoclipul nu-mi place, dar melodia e geniala.

3. Temporary Bliss – The Cab

O melodie superba. Geniala. O ador!

4. Right now – One Direction

O melodie pe care o ascult ca o nebuna.

5. Let it go – The Neighbourhood

The Neighbourhood a devenit rapid trupa mea preferata. ‘Let it go ‘ nu e neaparat melodia mea preferata, dar cu melodia asta i-am descoperit, deci e super speciala pentru mine.

Cam astea sunt topurile mele pentru anul 2013. Un an plin de carti, muzica si filme. Sper ca anul viitor sa fie si mai plin de carti, si de muzica si filme.

Astept si topurile voastre. Sunt foarte curioasa sa vad care e cea mai buna carte pe care ati citit-o. 🙂

Leave a Reply

