Blogul are haine noi!


Asa cum va spuneam mai devreme, azi m-am hotarat sa schimb aspectul blogului si sa mai fac curatenie prin wideget-uri. Ei, si asta s-a intamplat. Dupa vreo 4 ore de stat in fund la birou, in fata laptop-ului, cu ochii pe WordPress,GoodReads, Gmail si Facebook, am reusit si am gasit o tema care sa imi placa foarte mult. Mi se pare mult mai moderna si mai frumoasa decat cealalta dinainte. Si e mult mai simpla.

Nu am terminat inca de a schimba blogul. Trebuie sa organizez recenziile, interviurile cu autori si cu bloggeri. Uf, cata treaba ma asteapta! Dar pentru azi, gata! Inchid laptop-ul si ma apuc de citit. Ma asteapta si carti de citit. 🙂

Inainte sa ‘plec’, totusi, vreau sa va intreb… Ce parere aveti de noul aspect al blogului? Va place? Vreau neaparat parerile voastre, pentru ca vreau sa fiu multumita de blog, si daca stiu ca va place, sunt si eu multumita.

De widget-uri ce parere aveti? Ca sa le vedeti, trebuie sa dati click pe o postare. Oh stati. Daca cititi aceste randuri, inseamna ca ati dat click si ca puteti vedea si widget-urile. Duuh! :))

Astept parerile voastre!

4 thoughts on “Blogul are haine noi!

  1. Asa cum ai spus si tu, blogul are o tema mult mai moderna, aerisita si serioasa. Imi place cum arata, desi imi este putin cam greu sa ma dezobisnuiesc de acele note muzicale (care te defineau) si de bara din dreapta. Atat timp cat acesta tema te reprezinta este ok.

    Like

  2. Cand am deschid de pe mail pagina dedicata articolui “Rezolutii, An Nou…”, m-am intos pe pagina de mail si m-am uitat daca e de la blogul tau cu siguranta. Apoi, m-am holbat cateva minute la numele blogului, nerealizand schimbarea. Fato, m-ai luat prea pe nepregatite! :))
    Sa nu intelegi totusi ca nu imi place schimbarea. Imi place. Eram obisnuita cu vechiul aspect, insa o schimbare nu strica niciodata, sau cum era zicala aia? E ceva nou, cu aspect de proaspat si alinare, nu stiu cum sa ma exprim. Si, pentru ca ai cerut o parere sincera, eu o sa iti marturisesc ca nu imi place cum sunt aranjatearticolele cand deschizi blogul si ah, cum arat totul cand deschizi doar linkul blogului. Sper ca intelegi la ce ma refer (cred ca cu alte cuvinte, nu imi place pagina principala). Insa, blogul iti apartine, exista o singura nemultumita aici si ma pot obisnui repede, important e sa iti placa tie.

    Like

    1. S-ar putea sa schimb tema. Am avut de ales din 3 teme, si m-am hotarat cu greu. Cand ajung acasa, adica in weekend, am sa fac un print screen la toate cele 3 teme, am sa vi le arat si am sa va rog sa votati cea care va place cel mai mult. Voi pune tema care va avea cele mai multe voturi, pentru ca singura sa vede ca nu ma pot hotari. 🙂

      Like

Leave a Reply

