Happy New Year! 2014!!


images Guys, e 1 Ianuarie 2014, ora 12:52 si eu scriu pe blog. Ar trebui sa petrec, dar am facut-o. Acum petrec cu prietenii mei virtuali. Inca se mai aud artificii afara. Extraordinar de frumoase au fost artificiile anul asta!

Am intrat in anul asta cu o veste buna, cu veselie, cu rasete, voie buna si dans. Si simt ca 2014 va fi un an extraordinar. Sunt determinata ca asta sa fie anul meu cel mai bun!

Anul trecut s-a terminat intr-un mod genial, iar anul asta a inceput la fle de bine. Am pasit in 2014 cu rasete, tipete si fericire! Exact asa cum imi place. Sunt extrem de entuziasmata sa vad ce imi rezerva acest an si sper ca imi va aduce multe lucruri bune! Simt ca asa se va intampla. 😀

Vreau sa va urez si eu toate cele bune, multa sanatate, fericire, rasete, voie buna, vesti bune si numai lucruri bune! Sper sa aveti parte de un an asa cum vi-l doriti si sper ca anul acesta sa va indeplineasca toate dorintele. Nu uitati sa va faceti lista de rezolutii si sa faceti tot posibilul sa taiati cat mai multe dorinte de pe ea. Eu deja mi-am facut-o si va voi arata mai tarziu.

OMG, sunt atat de entuziasmata pentru anul asta! Nu cred ca am fost vreodata asa de entuziasmata pentru un an nou. Dar sunt mai determinata ca niciodata ca anul asta sa fie bun. Si sper ca si voi sa fiti la fel de fericiti si de determinati ca si mine!!

Haideti sa mai petrecem un pic! Daca nu adorm, voi posta si lista mea de rezolutii pentru anul asta si sper ca intre timp sa v-o faceti si voi. E un mod bun de a va concetra pe ce aveti de facut si de a fi determinati sa va indepliniti dorintele.

Din nou…

La multi ani! Happy New Year!!! 

images (1)

Leave a Reply

