Rezolutii, An Nou, liste si dorinte!


Da, e acea zi din an (din Noul An, mai exact!), in care toti ne facem liste, toti de punem dorinte si toti incercam sa avem un inceput de an bun. Si, asa cum mi-e obiceiul, si eu am facut cateva liste. 3, mai exact. 😀 Am devenit cam obsedata de liste si, desi nu le respect intotdeauna, imi place sa le am, ca sa fiu organizata si sa stiuce trebuie sa fac.

In primul rand, incep prin a spune ca acest post este inceput la ora 1:32, pe 1 Ianuarie 2014. Nu stiu daca il voi termina acum sau daca ma va lua somnul pana atunci. Ce?!

Ok, deci. Prima lista pe care v-o prezint e lista cu rezolutiile mele pentru anul 2014. In mod aleatoriu, in afara de primele 3. 😀

1. Vreau sa studiez mai mult. 

Ma asteapta un an plin de Dont, Gavinies si Sevcik. Ugh. Dar pe partea cealalta, ma asteapta Bruch si acusi Sarasate. 😀

2. Vreau sa 60 de carti.

Anul trecut mi-am setat un Reading Challenge pe GoodReads de 50 de carti si am citit 118. Pentru ca nu stiu ce imi va aduce anul asta, am zis sa imi cresc Challenge-ul pentru 2014 cu numai 10 carti. Sper sa imi fac o surpriza si anul asta si sa citesc mai mult de atat. :))

3. Vreau sa devin un blogger mai bun

In primul rand, vreau sa fac blogul mai accesibil, sa schimb design-ul si sa mai fac curatenie prin el un pic. Apoi, vreau ca si continutul sa se imbunatateasca. Stiu ca in 2013 v-am dezamagit un pic si nu vreau ca si anul asta sa se intample la fel. Va pregatesc multe. 🙂

4. Vreau sa adun 1000 follower-i pe Tumblr

Stiti ca sunt obsedata de Tumblr, nu? A ajuns o parte importanta pentru mine si un mod de a-mi exprima sentimentele. Si vreau ca si mai multa lume sa ma cunoasca. Asa ca mi-am pus in minte ca anul asta sa ma promovez mai mult, sa devin mai buna, sa schimb aspectul blogului si sa adun multi follower-i!

5. Vreau sa invat sa calaresc un cal si sa calaresc constant

Cred ca e o forma buna de a face miscare. Iubesc animalele, iar caii mi se par extrem de eleganti. Iar ideea de a calari intotdeauna mi-a suras. 😀

6. Vreau sa invat sa trag cu arma

In seara asta am tinut un Revolver si un pistol de 4.5 in mana. Ambele incarcate. Cea mai tare senzatie ever. Si sper sa am ocazia in curand sa invat sa trag.

7. Vreau sa imi fac un nou tatuaj

V-ati prins ca imi plac tatuajele, nu? Da, vreau unul nou.

8. Vreau un piercing.

In nas sau in ureche. Pentru ca imi plac cele in nas sau in ureche. 😀

9. Vreau sa imi intaresc relatiile cu prietenii mei si sa imi fac noi prieteni.

Pentru ca prietenii sunt mereu de ajutor. Important e, insa, sa invat si cine sunt prietenii mei adevarati si cine nu.

10. Vreau sa fiu mai buna la scoala. 

Nu ca ar conta, dar vreau sa imi arat mie ca pot.

11. Vreau sa fac gimnastica.

Pentru ca e sanatoasa.

12. Vreau sa slabesc un pic.

Am mancat cam mult in vacanta asta si, desi nu m-am ingrasat, nu ma simt bine cu cat am mancat.

13. Vreau sa vizitez un oras sau o tara noua.

Pentru ca mereu e exciting sa pleci in vacanta intr-o tara necunoscuta, nu?

14. Vreau sa mananc mai sanatos.

Prea multa ciocolata in ultima vreme si nu e bine!!

15. Vreau sa ma distrez, sa rad, sa dansez si sa fiu fericita! Ah da, si sa fac mereu ce-mi place, alaturi de personele dragi.

Pentru ca e important sa fii fericit, asa-i?

Ok, asta e lista mea. Nu e prea mare, nu? *ironic laugh*

Sper ca anul viitor sa ma pot lauda cu o lista complet facuta. Am sa fac tot posibilul sa se intample asa. 😀

As vrea sa continui cu listele, dar mi-e somn. Asa ca voi salva draft-ul asta, va spun ‘Noapte buna!’ si ma pun la culcare. 😀

Neata! Continui postul asta la ora 10:57. Nu stiu daca am sa il termin acum.

Asaaaaa! Deci. Vreau sa va prezint lista mea de lectura pentru anul 2014. Nu va voi arata nici coperti, ci va voi scrie numai titlul si autorul.

M-am hotarat ca anul asta sa fiu mai selectiva cu ce citesc. Vreau sa citesc titluri mai serioase si autori mai renumiti. Am si cativa indie in plan, dar nu ca anul trecut. Am multe carti de recuperat si voi incerca sa citesc cat mai mult anul asta ca sa le citesc pe toate. Binenteles, asta daca timpul imi va permite. Ideea e ca voi citi mai mult pentru mine si pentru sufletul meu decat ca sa ii ajut pe altii.  Voi incerca, pe cat posibil, sa ii ajut si pe ceilalti, dar in limitele bunului simt.

*Cartile sunt puse in mod aleatoriu.*

1. Looking for Alaska – John Green

2.  Requiem for a dream – Hubert Selby Jr.

3. Code Name Verity – Elizabeth Wein

4. Insurgent – Veronica Roth

5. Allegiant – Veronica Roth

6.Destroy me – Tahereh Mafi

7. Unravel me – Tahereh Mafi

8. Fracture me – Tahereh Mafi

9.Ignite Me – Tahereh Mafi

10. Panic – Lauren Oliver

11. Forever Blue – Julie Cassar

12. Creatura – Nely Cab (noua editie + editia in romana)

13. Hate at first sight – Diana Nixon

14. ARV – 3 – Cameo Renae

15. The Long Journey to Sincerity – Jason Ellis

16. It’s kind of a funny story – Ned Vizzini

17. Twenty Boy Summer – Sarah Ockler

18. Twisted Together – Pepper Winters

19. Hopeless – Colleen Hoover

20. Fallen Too Far – Abbi Glines

21. Gone Girl – Gillian Flynn

22. My name is memory –  Ann Brashares

23. Sophie’s choice – William Styron

24. The Girl Next Door – Selene Castrovilla

25. Wonder – R.J. Palacio

26. The Pianist – Wladyslaw Szpilman

27. The Book Thief – Markus Zusak

28. To kill a mockingbird ‘ Harper Lee

29. Silver Linings Playbook – Matthew Quick

30. Beautiful Bastard – Christina Lauren

31. The girl you left behind – Jojo Moyes

32. Legend – Marie Lu

33. The infinite moment of us – Lauren Myracle

34. My sister’s keeper – Jodi Picoult

35. Going bovine – Libba Bray

36. The Future of us – Jay Asker

37. 13 reasons why – Jay Asher

38. Before I die – Jenny Downham

39. The boy who sneaks in my bedroom window – Kirsty Moseley

40. One Day – David Nicholls

41. Me before you –  Jojo Moyes

42. On The Road – Jack Kerouc

43. Beautifully Awake – Rileey Mackenzie

44. The Bone Season – Samantha Shannon

45. Nick & Norah’s Infinite playlist – Rachel Cohn & David Levithan

46. Crash – Nicole Williams

47. One – Mari Arden

48. Just one day – Gayle Forman

49. The Elite – Kiera Casss

50.Jessie’s song – Eleni Papanou

51. The Duff – Kody Keplinger

52. Layers – Sigal Ehrlich

53. TAUT : The Ford Book – J.A. Huss

54. Fangirl – Rainbow Rowell

55. Wallbanger – Alice Clayton

56. Anna and the French kiss – Stephenie Perkins

57. Lucas Ryan Versus – Madison Daniel

58. Requiem – Lauren Oliver

59. Once – Anna Carey

60. Rise – Anna Carey

Asta e lista mea pentru 2014. Nu inseamna ca voi citi chiar cartile astea, dar 60 de carti tot vreau sa citesc. Am sa fac tot posibilul sa citesc cat mai multe carti din lista asta, pentru ca imi doresc de mult sa le citesc.

Acum trecem la filme.

In 2014, vreau sa vad:

1. It’s kind of a funny story

2. Silver linings playbook

3. On the road

4. 500 days of Summer

5. Spring breakers

6. SStar wars

7. Divergent

8. Catching fire

9. The fault in our stars

10. The pianist

11. Schindler’s list

12. The book thief

13. Pretty little liars

14. Gossip girl sezoanele 5 & 6

15. Dracula

Gataaaaa, am terminat! Pun toate listele intr-un loc sigur si incep sa lucrez la ele. :))

Voi v-ati facut liste? Ce v-ati propus sa faceti in 2014? Astept rezolutiile voastre pentru anul asta!

Siiii, am terminat postul asta la ora 16:15. Wow, nici nu mi-a luat mult. Mai mult de 12 ore, dar e ok. Cu o pauza de masa si de dormit, e ok. :))

2 thoughts on “Rezolutii, An Nou, liste si dorinte!

  1. Mult succes! Iti doresc sa indeplinesti cel putin jumatate din lista de dorinte pentru 2014. Eu nu prea fac liste pentru ca de obicei nu prea le respect. :)) Totusi, sper sa pastrezi acolo un locsor in lista ta pentru ca anul asta (sper eu… asa mi-am propus) trebuie sa apara cel de-al doilea volum al cartii mele. 😀

    Like

Leave a Reply

