Oh hi, Greece!


Hello, lume!!! Ce faceti? Va scriu din frumoasa Grecie. Dap, am ajuns, in sfarsit, acasa! Si ce dor mi-a fost de ea! Cand am ajuns la aeroport, la rand la check in, si am auzit oameni vorbind in greaca mi-a tresarit inima! Taaaare mult mi-a lipsit!!

Sunt in pat, cu o noua patura cu steagul Angliei (pe care va voi arata maine :D), cu o tunsoare noua si cu valizele plina. Si incerc sa dezactivez nenorocitul de Two Step Authentication, dar nu reusesc. Nu imi accepta codurile, chiar daca sunt codurile pe care ei mi le-au dat. Are cineva idee ce pot face acum?

Cum sunt acasa si am tot ce imi trebuie, maine ma apuc de treaba! Sper sa nu ma trezesc prea tarziu, pentru ca vreau sa descarc fotografiile si sa le postez. Am o multiiiiime de chestii sa va povestesc si o multime de fotografii sa va arat. A fost o vacanta traznet! Nu, nu sunt trista ca m-am intors si ca s-a terminat vacanta, dar tot mi-ar fi placut sa mai stau o saptamana sau doua. :)) Dar maine sau poimaine va povestesc TOT!

Ideea e ca am ajuns acasa si ca s-a terminat pauza asta de pe blog. Am deja doua recenzii pregatite, multe idei interesante si multa determinare. Asa ca… pregatiti-va!

P.S.: Mi-a fost dor de vooooiiiii!!!

Leave a Reply

