Muzica clasica (9)


M-am gandit ca ar trebui sa va mai arat si niste muzica clasica, nu?

Asta a fost o saptamana obositoare si ocupata. Dar frumoasa. M-am bucurat sa ma vad cu colegii si prietenii si sa le impartasesc cele mai noi vesti si intamplari din viata mea. Si da, am avut ce sa le povestesc. :))

Dar da, vreau sa vina vacanta, ca sa am timp de citit. In rest, nu ma plang. Pana acum, scoala a fost buna. Mai ales cu un 16 (din 20) la fizica. 😀

Nu prea am chef de vorba, sincera sa fiu. Tot ce vreau e sa ma bag in pat cu cartea ‘Layers’, pentru ca imi place foarte mult. As citi mai des, dar nu am timp. AAm de recuperat alea 3 saptamani pe care nu le-am studiat.

Pozele din Italia in weekend.

Doamnelor si domnilor, una dintre piesele mele preferate, Dansul Ungar nr. 1!

 

Frumoasa, asa-i?

In weekend urmeaza multe recenzii. Vreau sa termin de scrii recenziile astea afurisite care imi stau pe creier pana luni. 🙂

 

Leave a Reply

