Movie Review: “(500) Days of Summer” (2009)


MV5BMTk5MjM4OTU1OV5BMl5BanBnXkFtZTcwODkzNDIzMw@@._V1_SX640_SY720_

Cast:

Joseph Gordon-Levitt Joseph Gordon-Levitt
Zooey Deschanel Zooey Deschanel
Geoffrey Arend Geoffrey Arend
Chloë Grace Moretz Chloë Grace Moretz
Matthew Gray Gubler Matthew Gray Gubler
Clark Gregg Clark Gregg
Patricia Belcher Patricia Belcher
Rachel Boston Rachel Boston
Minka Kelly Minka Kelly
Autumn – Girl at interview
Charles Walker Charles Walker
Ian Reed Kesler Ian Reed Kesler
Darryl Alan Reed Darryl Alan Reed
Valente Rodriguez Valente Rodriguez
Employee #1
Yvette Nicole Brown Yvette Nicole Brown
Nicole Vicius Nicole Vicius
Partygoer
Natalie Boren Natalie Boren
Another Partygoer
Maile Flanagan Maile Flanagan
Darryl Sivad Darryl Sivad
Usher

Trailer:

Recenzie:

De 500 days of Summer am auzit de curand. Imediat ce am vazut posterul si am citit cate ceva despre el, am stiut ca trebuie sa il vad, pentru ca ma dau in vant dupa genul asta de filme.

Ei bine, azi mi-am luat ‘inima in dinti’ si m-am uitat la film. Nu stiam la ce sa ma astept si, sincera sa fiu, am primit mai mult decat ma asteptam de la filmul asta.

‘ (500) Days of Summer’ este un film extrem de frumos si foate bine facut. Desi cateodata mi-a dat impresia ca e grabit, mi-a placut la nebunie! Si da, pentru un film, mi s-a parut foarte scurt, dar extrem de bun.

Dupa titlu m-am gandit ca ‘ (500) Days of Summer’ este un film de dragoste. Da, are o parte de dragoste, dar nu pot sa spun ca este un film de dragoste. Este mai mult un film despre viata.

!Atentie! Spoilere!!

Filmul acesta ne spune povestea lui Tom, un tip cu diploma in arhitectura, care lucreaza la o companie de scris… felicitari. Cu o viata plictisitoare si banala, Tom este un tip a carui vise par imposibile. Asta pana cand o intalneste pe Summer, o femeie extrem de frumoasa, misterioasa, interesanta si desteapta. Tom se indragosteste nebuneste de Summer, dar sentimentul nu e reciproc. Summer este o femeie rece, cel mai probabil ranita, care nu vrea ceva serios. Fara voia lui insa, Tom se indragosteste de ea si, pentru vreo 300 de zile, ei au o ‘relatie’ extrem de interesanta, complet neplictisitoare si nebuneasca. Numai ca, la un momentdat, se produce o ruptura, iar Summer se desparte de Tom.

Binenteles, Tom e distrus. Are o perioada de depresie, in care nu vrea si nu face nimic. Si, desi incearca sa o recucereasca pe Summer, ea isi vede de drum si isi gaseste sufletul pereche. Nu in Tom.

Intr-o zi, Tom se trezeste la realitate si isi da seama ca viata lui nu s-a terminat la Summer. Se ridica din pat si incepe sa deseneze cladiri. Intr-un final, el isi implineste visul si devine un arhitect bun. Fara Summer.

Ok, gata, ca si-asa v-am zis destul de multe despre filmul asta. J

Filmul este povestit intr-un mod foarte interesant. Scenaristii au ales sa sara cateva zile si ne sunt aratate numai zilele importante din viata lui Tom. De asemenea, putem vede ce s-a intamplat in ziua 100, apoi ce s-a intamplat in ziua 5. Un lucru extrem de interesant, care te tine mereu in priza. Nu poti sa ghicesti niciodata ce urmeaza sa se intample, iar asta e un lucru foarte antrenant, care mi-a placut.

Joseph Gordon-Levitt e un actor foarte bun, iar personajul lui e extrem de interesant si de simpatic. Chiar daca nu e un tip foarte frumusel, e extrem de simpatic. Si destept.

Summer… nu am putut sa o deslusesc. Este o tipa foarte complicata si e greu sa o deslusesti in numai 90 de minute. Desi nu am ‘cunoscut-o’ foarte bine, mi-a placut de ea si mi-ar fi placut sa o cunosc mai bine. Zic ca o carte n-ar fi fost rea, nu? J)

Actiunea e extrem de antrenanta, chiar daca nu se intampla nimic extraordinar. Nu, m-am exprimat gresit. Ideea e ca nu exista o actiune cu multa intriga si cu multe secrete, dar filmul reuseste sa te tina cu sufletul la gura.

Am gasit multe citate frumoase si inspirationale in “ (500) Days of Summer”, pe care le voi posta un pic mai tarziu. Filmul este extrem de inspirational si te determina sa te pui pe treaba si sa iti indeplinesti visurile.  O lectie adevarata de viata, care iti arata ca pentru a-ti indeplini visele, iti trebuie un pic de determinare si mai multa munca. J

Aproape ca am uitat sa mentionez ca am ras de m-am prapadit la filmul asta. Exista unele scene si situatii care, oricat de dramatice or vrea sa para, sunt extrem de dramatice. Iar prietenii cei mai buni a lui Tom si sora lui sunt foarte amuzanti si spun niste chestii care te fac sa razi pe burta.

Da, recomand filmul asta, in special daca sunteti intr-o pasa proasta in care nu vreti sa faceti nimic decat sa dormiti. Va va determina si va va arata ca se poate. Si va va arata ca nimic nu e intamplator si ca trebuie sa luati totul in mainile voastre. ‘There’s no such thing us destiny.’

Rate: 5 stars out of 5

One thought on “Movie Review: “(500) Days of Summer” (2009)

Leave a Reply

