Recenzie: “Carter Reed” de Tijan

18221931

Emma decided to skip the gym and went home early. It was the last easy decision she made because she found her roommate being raped by the boyfriend. She had two choices. Call the cops and be killed by his family’s mafia connections or kill him first and hope to survive. There was no choice to her. She killed the bastard first and went to the one person who could protect her. Carter Reed. He’s a weapon for the rivaling mafia family, but he’s also Emma’s secret. Not only was he best friends with her brother, but she’s the reason he became that weapon in the first place.

Inca de cand am gasit ‘Carter Reed’ pe GoodReads am vrut sa o citesc. Sunt intr-o perioada cand iubesc cartile cu mafioti, cu situatii periculoase, cu o usoara tenta de violenta si cu un subiect mai intunecat decat povestile de dragoste de liceu. Descrierea cartii asteia promitea exact asta: mafioti, violenta, o poveste de dragoste si o atmosfera mai intunecata.

Cand m-am apucat de cartea asta am fost extrem de entuziasmata. De-abia asteptam sa fac cunostina cu Carter si sa vad ce ne-a pregatit Tijan cu “Carter Reed”.

Hm… am sentimente miste pentru cartea asta. Au fost dati cand o adoram de-a dreptul si dati cand vroiam sa o las. Nu mi-a intalnit toate asteptarile si nici nu m-a impresionat pe cat credeam ca ma va impresiona. Sa nu ma intelegeti gresit. Mi-a placut foarte mult, dar pe de o parte m-a si dezamagit.

Punctul forte al acestei carti este personajul principal masculin, Carter. Carter este un tip foarte misterios, periculos, cu o parte intunecata, dar si cu o parte sensibila. Este, de asemenea, extrem de destept, foarte calculat, protectiv, sexy, charmant, si uneori usor amuzant. Are o aura care te face sa il indragesti din start. Mi-au placut extrem de mult putinele scene din trecut, cand Carter era mai tanar si mai sensibil.

De asemenea, prietenul lui Carter, Noah, este un personaj care mi-a placut, desi nu a fost extrem de bine conturat. Inteleg ca este un personaj secundar, dar este, de asemenea, si un personaj important in poveste. Mi-ar fi placut sa il “cunosc” mai bine.

In schimb, personajul principal feminin, Emma, nu prea mi-a placut. Este extrem de egoista uneori, foarte enervanta si cu mult prea multe nevoi. Nu cred ca am intalnit pana acum vreun personaj feminin care sa spuna atat de des ca are nevoie de sex si de Carter. La un momentdat m-a enervat enorm, pentru ca mi se parea ca numai asta are in cap. Si mi s-a parut ca nu putea sa se apere si nici sa asculte pentru binele ei. Pe bune, chiar nu putea sa il asculte pe Carter si sa stea linistita in banca ei?

Theresa m-a enervat la culme. E manipulatoare, neascultatoare, galagioasa si o face mereu pe fata bune cand nu e. La un momentdat mi-a dat impresia ca nu e ea o fata chiar asa de buna si ca ii joaca de la spate pe toti. Si nici o prietena buna nu a fost.

Desi unele personaje m-au enervat, mi-a placut faptul ca am putut sa le inteleg si sa le cunosc caracterele. Asta inseamna ca autoarea a stiut cum sa le contureze in asa fel incat sa le poti cunoaste cat mai bine.

Povestea dintre Carter si Emma mi s-a parut extrem de emotionanta. Dar mi-ar fi placut sa existe si niste scene din trecut, inainte ca Aj sa moara, ca sa putem intelege de ce Emma il iubeste pe Carter dupa doar 40%. Trecand peste aspectul asta, mi-a placut extrem de mult povestea lor, care poate parea putin siropoasa. Mi-a placut felul in care Carter mereu o proteja pe Emma, chiar si cand Emma il enerva. Si mi-a placut pur si simplu relatia lor, felul in care vorbeau unul cu altul si felul in care se iubeau si se protejau. O poveste foarte frumoasa de dragoste. J

Partea mai intunecata a povestii mi-ar fi placut sa fie un pic mai captivanta si un pic mai intunecata. Povestea asta are un potential imens, dar nu a fost exploatat. Partea intunecata, cu violenta si mafioti ale acestei carti nu este deloc spectaculoasa si nici nu iti inspira acel sentiment de frica si de pericol pe care ti-l inspira deobicei cartile astea. Mi-ar fi placut sa fie un pic mai captivanta si mai misterioasa.

O alta parte buna a acestei carti este ca, oricat de taraita ar putea parea actiunea, nu m-am plictisit. Nu stiu care a fost secretul autoarei, dar nu m-am plictisit deloc citind cartea asta.

Mi-ar placea sa citesc si alte carti ale lui Tijan, pentru ca mi-a placut stilul ei de a scrie. E foarte asezat si bine formulat. Sunt curioasa sa vad ce altceva mai poate scrie.:)

Au fost momente si scene extrem de captivante si de surprinzatoare.  Tijan ne-a pregatit cateva surprize si intorsaturi de situatie care pe mine personal m-au captivat si m-au surprins. Un alt punct bun al acestei carti ese faptul ca exista actiune antrenanta si multe intorsaturi de situatie care nu te vor lasa sa lasi cartea din mana pana la final. Eram foarte curioasa sa vad ce se intampla cu Emma si cu Carter, daca Jeremy o va prinde pe Emma si daca Emma si Carter vor fi impreuna. J

In concluzie, ‘Carter Reed’ a fost o poveste diferita de ce am citit pana acum si o carte foarte usor de citit. Sunt sigura ca badass-ul Carter va va cuceri in totalitate, iar povestea de dragoste dintre el si Emma va va face sa zambiti. Recomand!!

Rate: 3 stele din 5

2 thoughts on “Recenzie: “Carter Reed” de Tijan

1. Iti asteptam recenzia ❤ Mi-a atras atentia descrierea cand ai postat-o 😀 Pare destul de interesanta 😀 Nelamurire: Theresa era prietena pe care Emma a salvat-o de prietenul ei rau? 😀