I hate cliffhangers!


*Postare scrisa Duminica, dar dintr-o greseala nu am postat-o tot atunci.*

Stiti momentul ala cand citesti o carte si iti place enorm de mult si nu vrei sa se termine, dar totodata de-abia astepti sa vezi deznodamantul? Mda, tocmai l-am trait.

Saptamana asta, printre Bach&Burch&prieteni& scoala, am citit “Layers” de Sigal Ehrlich. Mi-a placut foarte mult, desi uneori m-a plictisit. Astazi m-am decis sa citesc cat mai mult, ca sa o termin. Nu imi place sa citesc o carte mai mult de o saptamana, pentru ca la un momentdat sunt sigura ca ma voi plictisi si asta imi va schimba parerea despre carte.

Anyway, ideea e ca mi-a placut mult “Layers” si de-abia asteptam sa vad deznodamantul. Si nu, nu stiam ca e doar prima carte dintr-o serie. Nu asta ma deranjeaza. Ci cliffhanger-ul IMENS de la sfarsitul cartii! Ugh! Sunt atat de nervoasa acum, incat nici nu ma apuc sa scriu recenzia!

Nu ma intelegeti gresit. O apreciez enorml pe autoare si cartea a fost extrem de buna si am notat-o cu 5 stele. Nu sunt nervoasa pe autoare, nicidecum!

Ideea e ca sunt nervoasa pe orice nebun a inventat cliffhanger-ul! Pe bune acum, cui naiba i-a dat prin minte sa inventeze o asa idiotenie? Autorii astia chiar vor sa ne omoare cu zile?

E atat de enervant sa astepti cu sufletul la gura sa vezi deznodamantul unei carti pe care ai iubit-o si sa vezi daca personajele cu care ti-ai petrecut ultima saptamana vor ramane impreuna si sa primesti, in schimb, un mare cliffhanger care sa te lase cu vreo 3 intrebari care te ard pe creier! E atat de frustant sa trebuiasca sa astepti un an sau macar o luna pentru niste raspunsuri pe care tu le vrei azi!

Cu toate ca, cliffhanger-urile sunt si distractive cateodata, pentru ca te tin in priza. Dar, goddamn it, vreau cartea aia! Sunt atat de curioasa sa vad ce s-a intamplat cu fratele lui Hayley, cu Hayley si cu Daniel!! Cineva, dati-mi cartea aia!

Ideea e ca nu ma asteptam la un cliffhanger si sunt atat de frustata ca nu am primit raspunsurile pe care vroiam sa le primesc! Nu cred ca m-a enervat vreodata atat de mult un cliffhanger!

Oh, okay, scuze pentru acest post care probabil ca e ciudat, dar dupa cliffhanger-ul asta pe care tot l-am citit, trebuia sa ma descarc cumva. Si cum niciodata nu v-am zois parerea mea despre cliffhanger-uri, am zis ca e o oportunitate buna sa imi fac cunoscuta parerea mea despre ele. And I’m done.

Leave a Reply

