Movie Review: “Silver Linings Playbook” (2012)


MV5BMTM2MTI5NzA3MF5BMl5BanBnXkFtZTcwODExNTc0OA@@._V1_SX640_SY720_

Cast:

Bradley Cooper Bradley Cooper
Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence
Robert De Niro Robert De Niro
Jacki Weaver Jacki Weaver
Chris Tucker Chris Tucker
Anupam Kher Anupam Kher
John Ortiz John Ortiz
Shea Whigham Shea Whigham
Julia Stiles Julia Stiles
Paul Herman Paul Herman
Dash Mihok Dash Mihok
Matthew Russell Matthew Russell
Cheryl Williams Cheryl Williams
Patrick McDade Patrick McDade
Brea Bee Brea Bee
Nikki

Trailer:

Recenzie:

” Silver Linings Playbook” este un film pe care am vrut sa il vad inca de cand a aparut, din cauza lui Jennifer Lawrence, care este actrita mea favorita. Am fost curioasa sa o vad si in alta ipostaza decat cea a lui Katniss. Sa nu uitam de Bradley Cooper, care e un frumusel si jumatate SI un actor exceptional.

Filmul este genial. Am primit exact ce m-am asteptat sa primesc si totusi mult mai mult. “Silver Linings Playbook” nu este numai un film de dragoste, ci si un film desre viata, despre alegerile care ne aduc intr-o anumita situatie si despre cum putea repara o greseala care ne-a costat multe.

La inceputul filmului, sa fiu sincera, m-am plictisit un pic. Pat se tot purta ca un nebun, iar eu tot asteptam sa intre in scena Jennifer. La un momentdat, ma gandeam ca nu isi va mai face aparitia.

Jennifer Lawrence, ca deobicei, m-a impresionat. A avut un rol usor ticnit si, dupa parerea mea, foarte potrivit cu personalitatea ei. Tiffany este un personaj extrem de interesant. Este sarita de pe fix, face ce vrea, nu se sfieste sa spuna ca  nu este tocmai cheie de biserica, injura cand trebuie, bea direct din sticla, dar totusi nu este vulgara si nici proasta. E desteapta, stie sa se faca inteleasa si sa isi sustina parerile, e amuzanta si ironica si nu stie sa isi tine gura. Am adorat felul in care l-a ajutat pe Pat si felul in care l-a sustinut si incurajat.

Jennifer a jucat extrem de bine. Cred ca cel mai mare avantaj al ei este ca stie sa arate emotiile si sa se muleze pe multe personaje. Stie, de asemenea, cum sa te faca sa simti si tu sentimentele pe care ea nu numai le interpreteaza, ci le si simte. Daca trebuie sa fie nervoasa, este, si te enerveaza si pe tine. Daca e trista, te face sa plangi. Jennifer e, fara doar si poate, una dintre cele mai talentate si valoroase actrite din noua generatie de la Hollywood. Si actrita mea preferata.

Filmul asta are niste scene foare frumoase, cel mai des intre Bradley si Jennifer, doi actori geniale. Mi-au placut extrem de mult impreuna, pentru ca (,) chimia dintre ei este evidenta. Ma voi uita la “American Hustle” numai pentru ca joaca impreuna.

Revenind la scene, nu cred ca le pot descrie in cuvinte. Am gasit scene atat dramatice, cat si amuzante si nebunesti. Nu ai cum sa nu razi la filmul asta. Nebunia lui Pat si a lui Tiffany, penibilul siuatiei, ironia lui Tiffany si scenele de dans fac din “Silver Linings Platbook” o comedie buna.

Uh film extrm de captivant si foarte bine facut. M-a prins inca de la inceput, iar dupa ce s-a terminat, mi-am si comandat cartea. M-a prins povestea, care mi-a placut enorm. Vreau sa o citesc in mai multe detalii.

Cred ca e o ecranizare buna, dar mai multe despre asta va voi spune dupa ce citesc cartea. Cert e ca mi-a placut tot la filmul asta: personajele, povestea, soundtrack-ul si povestea de dragoste.

“Silver Linings Playbook” este un film genial, pe care il pot vedea pana si bunicii nostrii. Cu actori talentati si o poveste de dragoste nu tocmai normala, dar extrem de frumoasa, ‘Silver Linings Playbook’ isi merita toate laudele. Ador povestea de dragoste si de-abia astept sa citesc cartea. Ma bucur enorm ca l-am urmarit si vreau sa il revad din nou. Il recomand tuturor!

Rate: 5 stele din 5.

Leave a Reply

