In my mail! (13)


De cateva luni bune nu v-am mai aratat ce am primit, dar deja s-au strans prea multe carti. Azi am vrut neaparat sa fac postul asta, pentru ca nu vreau sa se stranga prea multe carti.

Ok, so here we go.

Vreau, in primul rand, sa va arat ce am primit de la parintii mei de Craciun. In afara de o lampita pentru Kindle de care nu ma pt desparti, am primit si o patura super calduroasa cu steagul Marii Britanii pe ea. E atat de caldurasa si de perfecta!!

CIMG1279

Iar de la Nel Cab, de Craciun, am primit o bratara Pandora extrem de frumoasa si de chic:

CIMG1304

De la frate-miu am primit DVD-ul ” 1D: This is Us” si “My name is memory” de Ann Brashares:

CIMG1286

CIMG1292

Prin Octmbrie am primit de la Adriyann editia in romana a cartii “Creatura” de Nely Cab. Merci, Adrian!

CIMG1301

De la Amina am primit “Sub aceeasi stea” de John Green. Merci mult, Amina!

CIMG1297

De la editura Epica am primit, vara trecuta, “Mare Tranquillitatis” de Katja Millay. Multumesc!

CIMG1282

De la Editura Herg Benet am primit mai multe carti spre recenzie. Multumesc!

CIMG1285

CIMG1296

CIMG1287

CIMG1295

CIMG1302

CIMG1303

CIMG1288

CIMG1290

CIMG1318

De la autarea F.M. Cercel am primit o copie din cartea ei, ‘Crucea’, spre recenzie. Cand am deschis cartea am gasit cel mai frumos autograf pe care l-am primit. Multumesc mult, Marina, pentru cuvintele frumoase! 🙂

CIMG1299

CIMG1300

De la Cameo Renae tocmai ce am primit cateva obiecte promotinale foarte dragute. Thanks, Cameo!

CIMG1305

In vara am primit, de la Nel Cab, mai multe obiecte promotionale, in scopuri de promovare:

CIMG1306

La inceputul anului scolar mi-am cumparat o agenda foarte draguta pe care tot ma tin sa v-o arat si pe care inca nu am inceput-o.

CIMG1307

Pe 1 Noiembrie mi-am cumparat “The Perks of Being a Wallflower” de Stephen Chbosky. 🙂

CIMG1283

Cam astea sunt noutatile in materie de carti. Acum astept sa imi vina “Silver Linings Playbook” de la librarie. Abia astept sa o citesc!

Ah da, si vreau sa va arat si noua mea tunsoare, pe care am facut-o in Italia si pe care o ador!!

1532154_707211795988505_1316832227_n

Deci, ce parere aveti? 🙂

Abia astept sa citesc toate cartile ne mai sus. Pe unele le-am citit, dar unele inca ma asteapta pe raft.

Voi ce-ati mai primit in ultima vreme?

Leave a Reply

