Currently reading… (38)


Anul asta am citit 4 carti. In comparatie cu anul trecut, am un ritm mai incet, dar mai sigur, spun eu. M-am hotarat ca anul asta sa citesc mai mult ce vreau eu si sa o las mai moale cu cartile pentru recenzii. Am multe de recuperat, si de azi asta incerc sa fac.

De cand am postat ultima data in rubrica asta am citit 2 carti, ambele geniale.

Prima este “Layers” de Sigal Ehrlich.

Cartea asta a fost extrem de buna! Dar cliffhanger-ul ala m-a lasat tanjind dupa urmatoarea carte. Din fericire, am pus mana pe un ARC si o voi citi cat de repede cu putinta. Dap, o carte de 5 stele! Iar recenzia vine pe 31 Ianuarie. 🙂

18269969

Saptamana asta am citit “TAUT: The Ford Book” de J.A. Huss, spinoff-ul seriei “Rook and Ronin”.

Dupa cum cred ca stiti, eu sunt mare faca a lui J.A. si a seriei de mai sus. Am fost trista cand s-a terminat, dar foarte entuziasmata cand am aflat de cartea pe care tot am citit-o. Ford a fost unul dintre personajele mele preferate din carte si o carte in care el sa fie protagonistul suna perfect.

WOW! Cred ca ” TAUT: The Ford Book” e cea mai buna carte pe care a scris-o J.A. Huss pana acum. Iar Ford e, dupa parerea mea, personajul perfect!

Recenzia vine pe 11 Februarie. 🙂

18807831

Acum nu stiu ce sa citesc: ” It’s kind of a funny story” de Ned Vizzini sau “nymphette_dark99” de Cristina Nemerovschi? Ambele imi fac cu ochiul si chiar nu stiu ce sa aleg! Voi ce ati alege daca ati fi in locul meu?

Ce-ati mai citit in ultima vreme? 🙂

One thought on “Currently reading… (38)

Leave a Reply

