14 things about me!


Daca folositi Facebook stiti ca de cateva zile circula pe Facebook un fel de “leapsa”, in care trebuie sa spui 14 lucruri despre tine, iar apoi sa dai tag altor prieteni. Mie nu mi-a dat tag nimeni (thanks, guys!), dar asta e un lucru pe care vroiam sa il fac de mult. Aveam de muuuult in plan sa va spun cateva lucruri despre mine.

Ok, deci.

Numai 14? Ok…

1. Am o minte extrem de complicata si de complexa. Cateodata nu ma inteleg nici eu pe mine. Am ganduri de toate felurile: vesele, depresive, bright, light, orice! :))

2. Scriu cu mana stanga. Nu am facut un an de gradinita pentru ca prima educatoare ma obliga sa scriu cu mana dreapta.

3. Am o pasiune pentru arme. Cand cresc vreau sa obtin permis si sa imi fac o colectie de pusti si de Revolvere.

4. Dar, la fel de bine, am o pasiune si pentru haine. Iubesc tot ce tine de moda si de infatisarea unui om.

5. Daca nu as fi fost violonista, probabil ca as fi optat spre economie, politica, jurnalism sau arhitectura.

6. Cand am sa cresc am sa imi cumpar un Ferrari. Iubesc orice masina produsa de Ferrari.

7.  Printre bauturile mele preferate se numara rom-ul Havana Club.

8. Nu ma impresioneaza cuvintele mari. Nu vreau sa mi se spuna ca sunt iubita, ci sa mi se arate. Nu cumpar toate prostiile pe care mi le spun baietii. Sunt extrem de greu de impresionat.

9. Iubesc atat marea, cat si muntele.

10. E greu sa am incredere in oameni. Evit sa ma atasez de “prieteni”, pentru ca am patit prea multe lucruri urate cu “prieteni” ca sa ma mai pot atasa asa de usor de oameni.

11. Sunt tipul de persoana care prefera sa stea acasa cu familia, decat sa iasa cu prietenii.

12. Vreau sa studiez in Anglia sau in Austria, apoi sa ma stabilesc in Anglia sau America.

13. Nu ma las in mana destinului. Muncesc si lupt ca sa obtin ce vreau.

14. Iubesc viata, cu bune si cu rele. Sunt una dintre persoanele care vrea sa treaca si prin fericire, dar si prin necazuri. Pentru ca, pana la urma, asta e viata, nu?

As mai fi avut cateva lucruri de spus, dar zic sa mai las si pentru alte dati, nu? 🙂

Nu am sa dau “leapsa” asta nimanui mai departe. Cine vrea sa o preia, e liber sa o faca! 🙂

2 thoughts on “14 things about me!

  1. 14 lucruri vin de la anul 2014 ?
    By the way, tu locuiesti in Grecia ? Daca da, sunt tare invidioasa pe tine. Ai un blog interesant, esti violonista, ai un caracter super (asta din cat te cunosc din randurile insirate pe blog), ce mai ? Ai o viata minunata.

    Like

Leave a Reply

