De ce?


Ma apasa atat de multe intrebari si am atat de multe nelamuriri despre tot ce se intampla in jurul meu incat uneori ma simt atat de obosita psihic incat vreau numai sa ma inchid in casa cu o carte buna! In speranta ca imi puteti da niste raspunsuri si ca ma voi mai elibera putin, vreau sa postez toate nelamuririle mele in acest post.

Nici macar nu stiu de unde sa incep…!

De ce adolescentele nu sunt multumite de ele, de corpul lor?! De ce vor intotdeauna un alt par sau un corp mai frumos, desi au un corp de fotomodel?! De ce vor sa se maturizeze de la 10 ani? De ce isi vand corpul? De ce se dau de mici la baieti?! De ce se macheaza extrem de strident? De ce isi cauta iubiti de mici? De ce sunt toate la fel?!

De ce se uita ciudat la mine cand le spun ca nu vreau o relatie? De ce se uita toata lumea la mine ciudat cand le zic ca m-am despartit de cineva din cauza ca nu era ce cautam? De ce trebuie sa iti pierzi virginitatea la 10 ani? De ce esti cool daca ai 5 iubiti? De ce te intreaba lumea cum de nu ai prieten? De ce fetele sunt slabe si se lasa santajate de baieti? De ce toate fetele vor sa depinda de un baiat? De ce sunt dependente aproape toate de baieti? De ce vor sa se indragosteasca si sa aiba un iubit?

Nu imi pot explica de ce toti prietenii mei de la scoala incearca sa ma schimbe. De ce nu inteleg ca nu pot si nu vreau sa ies in fiecare zi. Ca nu sunt ca ei. Ca da, imi place prezenta lor, dar cu o limita. Ca am propriile mele opinii. De ce nu intelege aproape nimeni ca fiecare om are parerile lui proprii? De ce nu se respecta parerile? De ce toata lumea vrea sa comande? De ce nu te accepta asa cum esti? De ce vor intotdeauna sa schimbe pe cineva? De ce cred ei ca sunt cei mai buni?

Sunt extrem de obosita de mentalitatea adolescentilor din ziua de azi. In fiecare zi, cand ajung acasa de la scoala, ma simt atat de batrana si de obosita, dar totusi si foarte fericita pentru ca am ajuns in lumea mea.

Sunt satula de toti adolescentii care cred ca daca ies in fiecare zi in club sunt buni. M-am saturat de privirile lor amuzate si dispretuitoare pe care mi le arunca cand aud ca am citit 118 carti anul trecut. M-am saturat sa fiu intrebata cand imi voi gasi un prieten si sa fiu privita cu subinteles cand spun ca nu.

Sunt la fel de satula si de fetele care mereu se plang de ceva. Fetel slabe, care depind de baieti. De ce vreti sa schimbati ceva la voi? De ce nu sunteti multumite cu corpurile pe care le aveti? De ce vreti sa fiti ca altcineva? Fiecare persoana e unica! Eu nu vreau sa schimb nimic la mine! De ce va schimbati pentru un baiat? Daca vrea sa va schimbe, e un idiot si clar nu va place cu adevarat.

De ce va place sa va lasati in mana sortii? De ce nu luptati? De ce sunteti atat de negativi? De ce vedeti numai raul in ceva? De ce va plangeti tot timpul de scoala?!

Incetati sa mai fiti ca toti ceilalti. Incetati sa mai alergati dupa cine nu trebuie. Incetati sa mai dati sfaturi oamenilor care nu le vor. Incetati sa mai comandati. Incetati sa mai judecati. Incercati sa ganditi cu mintea. Incercati sa fiti si voi diferiti.

Si probabil ca raspunsul vostru la toate intrebarile si nelamurile mele e simplu. Pentru ca asa e viata. Si asa sunt oamenii… Stiu ca trebuie sa ma inconjor numai de oameni care imi seamana, dar uneori esti inconjurat de oamenii gresiti fara sa vrei.

Leave a Reply

