In my mail! (14)


Nu-i asa ca va era dor de rubrica asta?  Mie intotdeauna mi-e dor de rubrica asta, pentru ca mi-ar placea sa o postez in fiecare zi. :))

Dupa cum bine stiti, saptamana trecuta am fost in Romania. Unul dintre locurile pe care am tinut sa il vizitez a fost libraria mea preferata de acolo.  Abia asteptam sa prind putin de timp liber si sa ma duc acolo. Imi era dor de mirosul ala, de doamna librar care intotdeauna vorbea cu mine si imi recomanda cele mai ieftine si mai bune titluri pe caare le are. Ma asteptam sa fie ceva schimbat, de vreme ce s-a transformat si in tipografie. Cand am intrat pe usa librariei, m-a intampinat acelasi clopotel pe care mi-l aminteam si acelasi miros de carti si de hartie. Si doua pisici, una neagra si alta gri, extrem de frumoase, dar si rusinoase! Asta e singura schimbare din librarie: cele doua pisici care se invart pe la picioarele tale si fug imediat ce le observi si incerci sa te apropii de ele. Anyway, cand am intrat, o cautam din priviri pe doamna librar, dar nu am gasit-o. Trecand peste asta, am intrat la carti, si am observat ca, uimitor, totul era aranjat la fel! Cartile erau in aceeasi ordine: cartile de copiii se aflau tot acolo unde se aflau cand am plecat eu, contemporanele la contemporane si tot asa. Am fost surprinsa de lucrul asta, dar intr-un mod placut. Am inceput sa ma invart acolo si, in in mai putin de 5 minute, imi alesesem 2 carti. Ei, bine, mai multe, dar nu am avut bani atunci pe loc, asa ca am cumparat numai doua, si am mai vizitat, apoi, libraria de vreo 3 ori. Si, intr-un final, a aparut si doamna librar. Un lucru care m-a surprins a fost ca si-a amintit de mine si m-a intrebat unde am fost, pentru ca nu m-a mai vazut de mult. Am schimbat cateva vorbe, i-am zis unde sunt si ce fac si mi-a spus ca se bucura sa ma vada. Mi-a povestit despre librarie si ultimele schimbari, despre pisici si despre ultimele titluri si reduceri. A fost extrem de placut sa o vad si sa vorbesc cu ea. Am vizitat libraria aia de 4 ori si, de fiecare data, librarul mi-a recomandat titluri noi.

Am fost surprinsa de titlurile oferite de Polirom si Rao. Am gasit aproape toata colectia Top 10+, la preturi extrem de mici! Si mi-am cumparat cateva titluri. Iar la Rao a fost aceeasi poveste. Am gasit carti pe care le vroiam de mult, dar, din pacate, nu am putut sa mi le cumpar pe toate. Am facut o selectie la sange, si m-am intors in Grecia cu mai bine de 10 carti. 😀

Vizitele la librarie au fost experiente foarte frumoase, de care imi voi aminti mereu. Multe titluri bune, preturi ieftine si o librarie foarte frumoasa. ❤

Anyway, acum ca am terminat de relatat intamplarile de la librarie, va pot arata cartile. Here they are:

CIMG1345 CIMG1329 CIMG1331 CIMG1332 CIMG1333 CIMG1335 CIMG1336 CIMG1337 CIMG1339 CIMG1342 CIMG1343

 

UHHHH! Lolita, Marele Gatsby, Portretul lui Dorian Gray, Inferno, Jurnalul unei iubiri, Simbolul pierdut, …Sa ucizi o pasare cantatoare,Necunoscuta de la Wildfell Hall, Mic dejun la Tiffany,VIOLONISTA (!!), Cititorul….!!! Sunt atat de fericita ca am titlurile astea si nerabdatoare sa le citesc! Deja am citit “Jurnalul unei iubiri” si pregatesc recenzia. Abia astept sa citesc toate titlurile astea, dar le las penttru vacantele ce urmeaza, ca sa pot sa le citesc in liniste, pe plaja sau acasa. Dar totusi…Mai vreau carti, mai vreau!! :))

Voi ce v-ati mai cumparat sau ce ati mai primit in ultima vreme? 🙂

5 thoughts on “In my mail! (14)

  1. Cate carti -wow :)) Eu mi-am comandat de la Libris Georgina Kincaid 1,Vampirii din Morganville 1&2 si Pe Jumatate Moarta.Sunt reduceri mari ,iar eu incerc sa recuperez cu cititul :)) Si imi mai vin in Martie doua carti pentru recenzie,dupa ce se vor lansa pe Amazon (au fost precomandate).

    Like

  2. Spor la citit! Ţi-ai cumpărat multe cărţi super frumoase ^^ De mult timp vreau să-mi iau de la editura Polirom cărţile respective 😉
    Eu mi-am luat Furtună pe Windhaven de Martin.

    Like

Leave a Reply

