Vreau sa vad… (6)


Weekend-ul asta sunt sigura ca nu am timp sa vad un film, pentru ca am multe de rezolvat si de citit, dar nu conteaza, pentru ca continui sa adaug filme pe lista de filme pe care vreau sa le vad. 🙂

Filmul pe care vreau sa il vad cel mai repede, acum, este….

Spring Breakers sau Vacanta de primavara.

descărcare

Cast:

James Franco James Franco
Selena Gomez Selena Gomez
Vanessa Hudgens Vanessa Hudgens
Ashley Benson Ashley Benson
Rachel Korine Rachel Korine
Gucci Mane Gucci Mane
Heather Morris Heather Morris
Bess
Ash Lendzion Ash Lendzion
Forest (as Ashley Lendzion)
Emma Holzer Emma Holzer
Heather (as Emma Jane Holzer)
Lee Irby Lee Irby
History Professor
Jeff Jarrett Jeff Jarrett
Youth Pastor
Russell Curry Russell Curry
DJ (as Russell Curry aka Dangeruss)
Josh Randall Josh Randall
Jock 1
Travis Duncan Travis Duncan
Jock 2
John McClain John McClain
Judge
Paige Anderson Paige Anderson
Female Guard
Rebecca Kauffman Rebecca Kauffman
Cheerleader Type
Tony Robinette Tony Robinette
Nerdy Boy
Megan Russell Megan Russell
Spring Break Girl 1
Kathryn Trail Kathryn Trail
Spring Break Girl 2

Storyline:

(Preluat de pe IMDb)

Brit, Candy, Cotty, and Faith have been best friends since grade school. They live together in a boring college dorm and are hungry for adventure. All they have to do is save enough money for spring break to get their shot at having some real fun. A serendipitous encounter with rapper “Alien” promises to provide the girls with all the thrill and excitement they could hope for. With the encouragement of their new friend, it soon becomes unclear how far the girls are willing to go to experience a spring break they will never forget.Written by Muse Productions

Trailer:

De filmul asta am auzit inca de cand au inceput filmarile. Pe vremea aia (Prin 2010 sau 2011? Nu-mi amintesc deloc in ce an eram.), incamai eram cu Disney si cu vedetele de la Disney, asa ca am fost chiar incantata sa aud ca o voi pot urmari pe Selena Gomez intr-un film. Binenteles, la vreme aceea era si mare fana Pretty Little Liars si ma uitam in continuu la serial, asa ca ideea unui film cu Ashley Benson ma facea sa fiu extrem de incantata si de entuziasmata.

Am asteptat cu sufletul la gura incheierea filmarilor si cu si mai mare nerabdare, lansarea. Iar acum vreau, cu si mai multa disperare, sa vad filmul!

De ce? Ei bine…

Pentru ca, in ciuda faptului ca nu ma mai uit la Pretty Little Liars, Ashley Benson ramane, in continuare, una dintre vedetele mele preferate si o actrita foarte buna. Ce-i drept, nu am mai vazut-o in alte productii decat in Pretty Little Liars si chiar as fi curioasa sa vad cum se descurca in piele altor personaje. 🙂

Consider ca productia e exploziva: Vanessa Hudgens (care, dupa parerea mea, e o adevarata bad girl), Ashley Benson (care, asa cum am mai spus, imi place la nebunie), Selena Gomez (pe care, ca si pe Ashley Benson, vreau sa o vad si in alta situatie decat cea a unei vrajitoare care nu stie sa se stapaneasca) si Rachel Korine (pe care pana acum nu am mai vazut-o in niciun film, dar care pare a fi o actrita buna). Cred ca toate fetele au fost bine alese si ca au o anumita chimie intre ele, care da foarte bine pe ecran. Toate sunt un pic nebune si au o privire si o aparitie mai speciale.

“Spring Breakers” pare a fi un film foarte captivant, care nu ma va plictisi. Subiectul abordat mi se pare numai potrivit mie; imi plac povestile de genul asta, pentru ca intotdeauna te captiveaza si te lasa cu sufletul la gura. Pare, de asemenea, a fi un film traznit, genul de film care te face sa vrei sa faci nebunii.

In principal, ma atrage din cauza productiei.

Plus, a fost foarte laudat de multi prieteni de-ai mei, asa ca normal ca vreau sa il vad! Cine nu e curios sa vada un film pe care l-a recomandat multa lume?

Dap,dap, abia astept sa-l vad!! Sprin Breakers, here I come! Soon!

🙂

Voi ati vazut filmul asta? Daca da, cum vi s-a parut? Chiar sunt curioasa si de parerile voastre. 🙂

Leave a Reply

