#IAmAlwaysHungry (1)


Ce?! Nu va mai uitati asa la mine, e adevarat! Mie mi-e foame in continuu! Ei, bine, poate nu foame, ci pofta. Sa va explic.

Una dintre marile mele pasiune e mancarea. Iubesc sa mananc, sa gust si sa prepar. Desi pe ultima nu prea o fac. O las pe mama deocamdata, din cauza ca, peste trei sau patru ani, cand voi pleca de-acasa, voi avea timp sa gatesc. Zic sa mai copilaresc un pic. :))

Daca ar fi dupa mine, as manca in continuu. Imi place la nebunie sa gust mancarea, sa o savurez si sa ma bucur de fiecare aroma pe care o pot gasi. Binenteles, nu mananc orice mancare posibila, dar majoritatea chestiilor pe care le face mama imi plac la nebunie. Exista, desigur, si mancaruri pe care le-as manca in continuu.

Si, pentru ca asta e blogul meu si imi place sa postez despre pasiunile mele, iar mancarea este una, nu aveam cum sa nu inaugurez o rubrica saptamanala in care sa vorbesc despre mancare. Azi, stateam la masa si ma gandeam cat de minunata e lumea asta pentru ca exista atat de multa mancare. Ciudat, stiu. :)) Si ma gandeam ca neaparat trebuie sa impartasesc cu voi mancarurile mele preferate si retetele lor. Asa s-a nascut ideea rubricii ” #IAmAlwaysHungry, rubrica pe care o voi posta in fiecare duminica. 🙂

Okaaaay, sa incepem.

Mancarea mea preferata nu exista. Nu pot alege numai un singur fel de mancare, pentru ca fiecare mancare are ceva care imi place sau o aroma care ma farmeca. Dar, daca as putea, as manca in fiecare zi…

Pizza!

Pizza e probabil cea mai ingenioasa si buna mancare inventata vreodata. Se presupune ca pizza isi are originea in Italia. Cuvantul “pizza” provine din termenul “pissa”, din latina, care inseamna “paine plata”, iar din secolul XIV a capatat sensul de “paine plata cu branza”, in italiana. Pentru o istorie mai amanuntita a pizzei, dati un click aici si aflati tot ce va poate oferi Wikipedia despre pizza. 🙂

Cand am fost in Italia, in ultima seara acolo am mancat o pizza delicioasa, care a devenit, rapid, sortimentul meu preferat de pizza. Este vorba despre Pizza Quattro Formaggi, care arata cam asa:

Pizza-Quattro-Formaggi8

….sau asa…

images

Oh, oh, si asa:

349_g

Vi s-a facut pofta? V-au lasat pozele astea gura apa, mai mult ca sigur! Mie, cel putin, da! Taaaare as mai vrea sa mananc o pizza ca aia pe care am mancat-o acum mai mult de-o luna!! A fost ataaaaat de buna! Ti se topea in gura si era atat de gustoasa si de satioasa si uugh mi s-a facut pofta! Probabil cea mai buna pizza pe care am mancat-o vreodata! Desi era foarte mare, am devorat-o in mai putin de un sfert de ora. Si trebuie sa ma opresc din povestit despre pizza asta pentru ca mi se face mult prea pofta!

Ok, acum nu voi incepe sa va spun reteta, dar daca sunteti curiosi sa vedeti cum puteti prepara o pizza ca asta, dati un click aici. Personal, recomand sa va duceti la o pizzerie daca mancati pentru prima data sortimentul asta de pizza. Au alte cuptoare si sunt experti in facut pizza.

Eu iubesc sa mananc pizza Quattro Formaggi pentru ca e un amalgam de arome care iti navalesc in gura si care te fac sa iubesti instant o pizza ca asta. Iar amestecul de 4 branzeturi e fascinant. Dap, dap, iubesc pizza!

Ok, gata, cred ca v-am facut destul pofta. :))

Pentru final, as vrea sa va intreb…

Care e pizza voastra favorita? 🙂

6 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (1)

  1. Si mie imi place pizza, desi cred ca ador mai mult sa o fac decat sa o mananc. La mine in familie eu ma ocup de pizza, intre timp am perfectionat o reteta de aluat cu care imi rascumpar orice greseala :)) Gatitul e deasemenea unul din hobby-urile mele, partea cu gustatul nu prea, dar ma dau in vant dupa retete noi de incercat. Desi probabil pe ultima o voi exploata mai bine atunci cand voi locui singura, moment care se apropie si el 🙂

    Like

  2. Tu chiar ma urasti :)) Moooor de pofta acum, n-am mai mancat pizza de… de ceva vreme, probabil sunt vreo doua-trei luni si Quattro Formaggi este preferata mea! Clar, zilele astea trebuie sa fac comanda de pizza, altfel innebunesc :))

    Like

Leave a Reply

