Currently reading… (39)


In ultima vreme incerc sa citesc cat mai mult posibil si sa nu am timpi morti, pentru ca timpul e foarte important pentru mine. Incerc sa fiu tot timpul in miscare si, chiar daca ma relaxez, sa fac ceva benific. Si totusi, spre deosebire de anul trecut, nu mai citesc la fel de mult si nici la fel de repede, pentru ca deja mi-am demonstrat ca pot citi cate carti vreau. Anul asta vreau sa imi umplu cateva lipsuri in ceea ce priveste literatura si vreau sa inteleg perfect ce citesc. Asa ca, m-am hotarat sa citesc cand si ce am chef. Nu ma mai “angajez” in blog tour-uri si nu mai iau copii pentru recenzie. De la anul da, probabil ca voi incepe din nou cu blog tour-urile si copiile pentru recenzie, dar anul asta este despre mine si despre ce-mi place mie.

Cat am fost plecata in Romania, surprinzator, am reusit si am citit cate ceva. Binenteles, cu toate vizitele la rude si la prieteni nu am putut sta tot timpul cu nasul in Kindle. Nici nu am vrut sa o fac, pentru ca am vrut sa vizitez si eu cateva persoane dragi. Am zis ca lectura poate astepta, iar cartile tot in Kindle ma asteapta.

Pe drum am citit, printre nameti si masini multe, “It’s kind of a funny story” de Ned Vizzini. Mi-a placut foarte mult, pentru ca povestea e cu totul speciala. Dar mai bine cititi recenzia.

248704

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/248704.It_s_Kind_of_a_Funny_Story?ac=1

Apoi mi-am cumparat “Jurnalul unei iubiri” de Nicholas Sparks si m-am apucat de ea imediat, din cauza ca de mult vroiam sa o citesc.

Binenteles, mi-a placut. Dar nu asa de mult cum ma asteptam. Ma asteptam sa ma impresioneze mai mult, dar nu. Nu am fost extrem de impresionata si nici induiosata. Da, e o poveste frumoasa, dar, din viziunea mea, nu exploatata la maxim.

Recenzia incerc sa o scriu astazi. 🙂

15931

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/15931.The_Notebook?ac=1

Apoi, am citit “Assembly oh Shapes” de Danielle Weiler, carte pe care am avut-o pentru recenzie si pentru ca autoarea a vrut sa aiba citatul meu pe carte. Stiu ca am zis ca anul asta nu voi mai citi carti pentru recenzie, dar exista cazuri speciale, ca asta. Plus ca, cealalta carte a lui Danielle, “Reckless”, mi-a placut extrem de mult si am vrut sa mai incerc si altceva. 🙂

“Assembly of Shapes” a fost o carte buna, de trei stele. Au existat parti bune si parti mai putin bune, dar totusi mi-a placut si as recomanda-o tuturor fanilor genului NA. Recenzia vine in curand.

20721922

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/20721922-assembly-of-shapes?ac=1

Desi am zis ca acele carti pe care mi le-am luat din Romania raman pentru vacante, nu m-am putut abtine si am pus mana pe “Marele Gatsby” aseara. Sunt extrem de curioasa sa vad ce e cu cartea asta, dar pana acum nu m-a cucerit. Am citit vreo 45 de pagini care au fost extrem de plictisitoare. Sper sa se schimbe situatia pe parcurs! 🙂

1560395_729823220394029_1178355149_n

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/4671.The_Great_Gatsby?ac=1

In paralel, citesc distopia “ARV-3” de Cameo Renae. A avut in inceput grozav si se anunta a fi o carte captivanta. O pastrez, insa, pentru momentele cand mi-e “pofta” de Sci-fi.

ARV-3 by Cameo Renae

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18629550-arv-3

Voi ce-ati mai citit in ultima vreme? 🙂

Leave a Reply

