Proiectul #100HappyDays :)


Ieri am descoperit un proiect care, pe cat mi se pare de interesant, pe atat mi se pare si benefic. Este vorba despre proiectul numit “100 Happy Days”, care incearca sa ne demonstreze ca ne lasam acaparati de probleme si ca uitam sa fim fericiti.

#100HappyDays ne provoaca sa fim fericiti timp de 100 de zile consecutive. Acest proiect ne-a demonstrat ca, 71% din oamenii care au incercat sa “completeze” aceasta provocare nu au resit, pentru ca , pur si simplu, au uitat sa fie fericiti.

Cum demonstram ca putem fi fericiti pentru 100 de zile? Simplu! Tot ce trebuie sa facem e sa postez o fotografie pe zi, pe una dintre platformele de socializare pe care o folosim, folosind hashtag-ul ” #100HappyDays”. In fotografie trebuie sa apara ceva care ne face sau ne-a facut fericiti in respectiva zi. Folosind hashtag-ul #100HappyDays, organizatorii acestui proiect ne pot urmari si pot vedea cine a fost, cu adevarat, fericit, pentru #100HappyDays.

Eu m-am “angajat” in completarea acestei provocari astazi. Am postat prima fotografie cu un moment in care era bucuroasa, pe Facebook. Nu stiu nici daca voi reusi sa fiu fericita pentru 100 de zile, dar voi incerca sa gasesc ceva frumos in fiecare zi.

Astazi, de exemplu, momentul meu de happiness a fost momentul in care colegii mi-au spus ca toti ma considera, in scoala, un fashion icon. Desi nu cred ca sunt si cred ca doar am un stil diferit de-ale lor, am fost fericita sa aflu ca sunt admirata, fara sa depun prea mult efort.

Daca vreti sa aflati mai multe despre acest proiect si daca vreti sa va inscrieti, o puteti face cu un simplu click aici.

Ce spuneti, credeti ca puteti fi fericiti timp de 100 de zile? 🙂

6 thoughts on “Proiectul #100HappyDays :)

    1. Eu cred ca ei incearca sa te faca sa vezi frumusetea in orice, si sa iti demontreze ca exista o clipa de fericire chiar si in cea mai proasta zi pe care ai avut-o vreodata. De asemenea, cred ca incearca sa faca un fel de studiu de caz: cati oameni sunt intr-adevar fericiti. 🙂

      Like

      1. Cu placere!!Ei macar este un proiect bun si este bine sa fie cat mai bine distribuit,lumea trebuie sa afle despre aceste proiecte si cea mai buna ocazie este prin blog.

        Like

Leave a Reply

