I breathe music! (14)


Stiti, iubesc muzica! Probabil ca v-am mai spus-o, dar niciodata nu v-am descris ce simt.

Muzica ne inconjoara. E ca aerul. Oriunde ne intoarcem, dam de muzica. Cand cineva se plimba, pasii lui creeaza muzica. Cand cineva bate la usa, bataile sunt muzica. Orice e muzica.Pana si o foaie poate fi muzica.  E ceva atat de mic, dar totusi ceva atat de mare. Si da, daca ma duc si pun mana pe partitura si daca e sa traducem din engleza, pot spune ca am atins muzica. Dar nimeni nu poate atinge muzica. Nici macar cei mai brilianti muzicieni nu pot atinge muzica. Ei sunt mici “muncitori”, care contribuie la un fenom care atinge atata lume, dar care totusi e atat de imens, incat e greu de inteles.

Stiti cum ma simt cand ascult muzica? Infinita. E ca si cand toate usile s-ar deschide si toate barierele se ridica si sunt eu, si detin lumea, dar totusi sunt atat de mica si ma simt atat de minuscula si de umila in fata unui fenomen ca muzica. E ca si cum inima vrea sa-mi explodeze si e asa de usor sa traiesc in momentul ala incat mi-as dori sa pot asculta mereu muzica.

Cum ma simt cand fac muzica? Infinita. Mandra. Fericita. Trista.

Infinita pentru ca simt ca pot face ceva si pot contribui in lumea asta. Mandra pentru ca sunt unii dintre oamenii care pot intelege un pic de muzica si pentru ca pot auzi muzica peste tot in jurul meu.

Fericita pentru ca, pentru doar un moment, acel moment minuscul, de cateva secunde, cand ating si-ul ala care trebuie sa fie atat de maret, am atins muzica si pentru ca sunt numai eu,si stau pe piscul celui mai inalt munte posibil. Am urcat unde trebuia.

Trista pentru ca nu pot face mai mult. Pentru ca sunt, in continuare, minuscula si pentru ca nu pot intelege, in intregime, ce e muzica.

Nimeni nu poate descrie cu exactitate ce e muzica. Exista mii de teorii, dar nimeni nu s-a apropiat nici macar 1% de adevar. Muzica nu poate i descrisa. Muzica trebuie ascultata, simtita, respectata.

There, I said it. Am marturisit ceva ce nu am mai spus nimanui pana acum.

Anyway, acum ca am revenit la liciditate, asta e o melodie sublima:

In alta ordine ne idei, am intrat in paine. Teze pana la sfarsitul lunii si un pic din Martie, 5 examene la conservator pana pe 25 Martie, apoi vacanta de primavara, si examenele de sfarsit de an. Mai avem 2 luni de materie, apoi vacanta si examene. 2 luni din 9…. Nici nu-mi vine sa cred.

Leave a Reply

