#IAmAlwaysHungry (2)


*Atentie, acest post s-ar putea sa va faca pofta de mancare si de dulciuri si ar putea duce la stricarea tastaturii domneavoastre din cauza salivei produse de dumneavoastra.*

Daca saptamana trecuta am vorbit de pizza si v-am facut pofta cu imaginile delicioase, saptamana asta vreau sa vorbesc despre… uhm…. inghetata! 😀

Ei, acum nu trebuie salivati de pe-acum!

Inghetata este desertul meu preferat. Asta daca nu luam in seama prajiturile, ciocolata cu rom si placintelele cu branza. Dar totusi, inghetata a fost, este si va ramane mereu inghetata mea preferata. Ador sa mananc inghetata, dar nu numai vara, ci si iarna. Nu exista, de fapt, sezonul inghetatei. Inghetata trebuie mancata tot timpul, iarna sau vara. Pentru ca, ei bine, ce conteaza daca e frig sau cald? Inghetata tot inghetata ramane.

Ador inghetata pentru ca are un gust bun. Inghetata mea preferata este cea de cacao, cu mici bucatele de ciocolata. De asemenea, iubesc si inghetata cu tiramisu, sau cu menta. Cateodata imi vine sa mananc si inghetata cu vanilie, dar nu pot sa spun ca e sortimentul meu preferat. Mi se pare ca e mult prea dulce, si nu are deloc gust special. In schimb, ciocolata cu cacao e extrem de aromata si iti inunda toate simturile, iar bucatelele de ciocolata dau un gust mult mai special. Ciocolata cu tiramisu imi place pentru ca, atunci cand eram mica, prajitura mea preferata era cu tiramisu. Are un gust bun, nici prea multa, nici prea putin cafea, si contine si putina cacao. Iar vanilia nu e prea accentuata, de-abia daca o simti. Inghetata de menta este intr-adevar racoritoare. Simti, intr-adevar, ca te racoresti cand o mananci. Are un aer fresh, si un gust extreeeeem de bun!!

De ce-mi place inghetata? Pentru ca e buna! E inghetata! Nici nu stiu cum sa explic de ce exact imi place. E racoritoare, relaxanta, are un gust bun, ti se topeste in gura si e pur si simplu… inghetata! E BU-NA! E GENIALA! E ugh atat de buna incat imi vine sa mananc in continuu! Ce biiine are fi daca as putea manca in continuu, fara sa ma ingras!

Daca eram in Romania, probabil ca si acum as fi spus ca inghetata mea preferata este Vafa Joe cu cacao, care are ciocolata la sfarsit. Inghetata, in sine, e foarte buna, dar ingredientul special este ciocolata de la sfarsit. Este buna, surprinzatoare si tocmai mi-a lasat gura apa. Din pacate, in Grecia nu o gasesc, pentru ca nu se comercializeaza gama Joe aici. Cand am fost in Romania, nu am gasit cu ciocolata, ca altfel mi-as fi luat si as fi mancat in continuu!

Da din cauza ca sunt in Grecia, zic ca inghetata mea preferata este Nirvana. Oh nu, nu, inghetata mea preferata e cea de la gelateria aia din centrul Salonicului! Oh, oh, sau cea de la Carrefour! Care mama naibii este inghetata mea preferata de-aici? Cred, totusi, ca e cea de la gelaterie. Este de-aia care o umplii de la aparat, dar e buuna! E cu cacao, cu un con extrem de bun si este foooooooarte mare! Dar daca prinzi un vanzator tanar, dragut, care sa te placa, poti fi sigura ca iti va pune mai mult decat poti manca. Si e si ieftina. Da, cu siguranta este inghetata mea preferata!!

Dar si cea de la Nirvana, cea cu cacao si bucatele de ciocolata, este extrem de buna! Imi cumpar o caserola de 500 grame si mananc zile intregi. La fel de mult, insa, imi place si inghetata cu cacao si vanilie de la Carrefour. Are un gust de cacao pura si este foarte usor de manancat. E si ieftina, are si gust bun, si tine si mult!

Iarna asta nu prea am mancat inghetata din cauza ca mi-e frica sa nu racesc. Incerc sa ma protejez pe cat posibil, pentru ca nu mai am cum sa lipsesc de la scoala. Dar cand vine vacanta, ce ma razbun eu!! :)))

In schimb, nu pot manca inghetata de casa. Pur si simplu nu are acelasi gust si nu se leaga ca lumea. Totusi, puteti gasi multe retete de inghetata de casa aici.

Haideti, ca sa va fac pofta, sa va arat cateva poze cu inghetataaaaa:

images (5) images (2) images (3) images (4)

Iar cam asa arata inghetata mea preferata, doar ca e mai mare si mai buna:

images (1)

O inghetata pe care as manca-o arata cam asa:

ice-cream3

images (6) images large

V-am facut pofta, asa-i? Haideti, haideti, ca stiu ca ati da o raita la magazinul din colt daca ati avea chef!! :))

Daaaaaa, vreau inghetata!!!!! ❤

Si nu, nu va intreb daca va place ciocolata, pentru ca stiu ca tuturor le place inghetata! 🙂

2 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (2)

  1. Daca la postul cu pizza mi-ai lasat gura apa si toata noaptea m-am gandit cat mai este pana dimineata ca sa merg sa imi cumpar o pizza, de data asta nu am riscat sa imi stric tastatura. :)) Nu stiu cum s-a nimerit, dar chiar inainte sa citesc articolul, am mers la bucatarie ca sa imi iau inghetata. Azi am mancat cu fructe de padure, dar preferata mea ramane fara doar si poate cea de vanilie cu bucatele de ciocolata, urmand cele de fistic si ananas. Doamnee, numai cand ma gndesc! Abia astept sa vad de ce imi faci pofta saptamana viitoare ^_^

    Like

    1. :)) Ai avut noroc ca ai inghetata in casa! Imagineaza-ti sa scrii un post ca asta si sa nu ai cum sa faci rost de inghetata… GROAZNIC!
      Hehe, saptamana viitoare va fi si mai si! 🙂

      Like

Leave a Reply

