Recenzie: “Destroy me” de Tahereh Mafi ( Shatter me, #1.5)


13623150

Descriere:

Perfect for the fans of Shatter Me who are desperately awaiting the release of Unravel Me, this novella-length digital original will bridge the gap between these two novels from the perspective of the villain we all love to hate, Warner, the ruthless leader of Sector 45.

In Tahereh Mafi’s Shatter Me, Juliette escaped from The Reestablishment by seducing Warner—and then putting a bullet in his shoulder. But as she’ll learn in Destroy Me, Warner is not that easy to get rid of. . .

Back at the base and recovering from his near-fatal wound, Warner must do everything in his power to keep his soldiers in check and suppress any mention of a rebellion in the sector. Still as obsessed with Juliette as ever, his first priority is to find her, bring her back, and dispose of Adam and Kenji, the two traitors who helped her escape. But when Warner’s father, The Supreme Commander of The Reestablishment, arrives to correct his son’s mistakes, it’s clear that he has much different plans for Juliette. Plans Warner simply cannot allow.

Set after Shatter Me and before its forthcoming sequel, Unravel Me,Destroy Me is a novella told from the perspective of Warner, the ruthless leader of Sector 45.

Recenzie:

Desi am citit “Shatter me” prin mai 2013 si desi spuneam ca voi citi “Destroy me” cat de repede cu putinta, mi-a luat cam 9 luni sa o citesc. Nu stiu de ce, dar tot amanam momentul asta. Dar din cauza unui blogger foarte drag mie si a recenziei ei, nu m-am putut abtine si mi-am propus sa termin seria “Shatter me” pana la sfarsitul lui martie.

Trebuie sa incep prin a spune ca nu am fost fana lui Warner in “Shatter me”. L-am urat chiar, cu o pasiune arzatoare. Totusi, ca si personaj, mi s-a parut extrem de interesant, dar foarte misterios. Nu puteam intelege de ce facea tot ce facea. Am fost un pic reticenta inainte sa incep ‘Destroy me’, pentru ca nu eram sigura cat de mult imi va placea. Eram sigura ca Warner ma va enerva mai mult ca sigur si ca imi va veni sa trantesc Kindle-ul de toti peretii.

Ei bine, m-am inselat. Profund. Pentru ca atat cartea, cat si Warner, m-au impresionat profund. Da, recunosc, exista o mica posibilitate sa fi trecut de partea lui Warner, dar nu sunt sigura, pentru ca nu prea imi aduc aminte de Adam si nici de motivele lui. Voi decide daca sunt de partea lui Warner sau de partea lui Adam, cel mai probabil, in ‘Unravel me’.

In “Shatter me”, Warner ne este prezentat ca un monstru rece, un dictator care nu se sfieste sa omoare. In “Destroy me”, insa, ne este aratata adevarata lui fata.

Nu cred ca Warner e un om rau, ci e un copil cu un tata rau. Nu e vina lui pentru comportamentul lui, ci a tatalui lui. El e monstru din spatele actiunilor lui Warner. Warner este manipulat, dar are si el o mica parte de monstru in el. Este, totusi, un om bun, cu suflet. Are si el sentimente, chiar daca nu vrea sa o accepte. El s-a obisnuit sa se ascunda in spatele unei masti, pentru ca asa ii este mai usor. In spatele mastii, se ascunde un adolescent, indragostit, cu sentimente,remuscari si tristete.Un geniu.  un om.  Da, mi-a placut de el si da, cred ca are pregatite multe surprize placute pentru noi. Sunt foarte curioasa de ce va face in urmatoarele volume din seria “Shatter me”.

Dupa cum era normal, in ‘Destroy me’ nu am mai gasit aceeasi voce pe care am gasit-o in ‘Shatter me’. Din cauza ca nuvela nu ne este povestita de Juliette, ci de Warner, nu mai este sclipirea aia de nebunie care m-a atras atat de mult la primul volum. Totusi, stilul autoarei este la fel de frumos, cu toate ca nu la fel de liric. Repet, nu m-a deranjat deloc lucrul asta, ba chiar mi-a placut, din cauza ca povestitorul este Warner si gasesc normal sa se schimbe vocea.

Imaginati-va ca “Destroy me” este o carte de numai app. 100 de pagini. Probabil ca multi dintre voi va intrebati ce poate fi atat de impresionant la ea, daca e atat de scurta. Ei bine, sunt multe. Felul in care Warner o  descrie pe Juliette. Sentimentele lui pentru ea. Sentimentele lui Warner, in genial, si felul in care sunt descrise. Situatia in care se afla Warner si pericolul care o paste pe Juliette. Nota de genialitate din ‘vocea’ lui Warner. Personalitatea lui.  Tatal lui Warner si rautatea lui. Linistea dinaintea furtunii.

“Destroy me” m-a facut sa vreau sa continui calatoria mea in lumea lui Juliette si m-a facut sa ma atasez si mai mult de seria asta. Desi e o carte scurta si nu are extrem de multa actiune, e captivanta. E foarte captivanta, pentru ca te vei trezi extrem de curioas/a de gandurile lui. Vroiam sa aflu mai multe despre el, asa ca am citit cam in continuu.

Consider ca nuvela aceasta era necesara pentru seria ‘Shatter me’. Te face sa intelegi si sa vezi anumite lucruri pe care nu puteai sa le intelegi fara ‘Destroy me’.

Nu credeam ca am sa spun asta, dar… vreau mai mult Warner! Mi-au placut gandurile lui!

Sunt extrem de curioasa de ce va face el in ‘Unravel me’ si de cum se va dezvolta relatia imposibila dintre el si dragostea lui. Am sa va arat, zilele astea, cateva citate din ‘Destroy me’.

Repet: “Shatter me” este seria mea favorita de pana acum. Am inteles-o de cum m-am apucat de ‘Destroy me’. Mi-am dat seama ca iubesc totul la aceasta serie: personajele, povestea, povestea de dragoste, actiunea, stilul de scriere, orice. E seria mea de suflet si da, o recomand tuturor. Asa ceva nu trebuie ratat, asa ca daca nu ati citit inca seria, nu mai asteptati. Nu stiti ce pierdeti!

Sunt mai mult ca sigura ca Warner va va surprinde in ‘Destroy me’, iar cartea va va captiva si va va face sa vreti sa citit si celelalte volume cat mai repede. Must read!

Rate: 5 stele din 5

7 thoughts on “Recenzie: “Destroy me” de Tahereh Mafi ( Shatter me, #1.5)

  1. Doamne, ce ma bucur ca ti-a placut! Abia asteeeeept, abia astept sa vad cum o sa ti se para volumele urmatoare! Mor de nerabdare sa iti citesc recenziile! O sa continui seria acum sau mai faci pauza?

    Like

    1. Hahahaha! Nu mai fac pauza. Am inceput deja al doilea volum. Sunt pe la 25%. Si da, Juliette ma cam enerveaza! Se poarta copilareste si parca nu poate sa inteleaga ca totul e spre binele ei. Bine, dupa cate a trait, parca mi se pare si normal sa se poarte asa.

      Like

      1. Mda, pe mine m-a scos din sarite! Am incercat sa o inteleg, dar a fost peste puterile mele :))) Oricum, bine ca o sa isi revina la un moment dat.
        Boy, oh boy, sa ma tii la curent! 😀

        Like

      2. Te tin! Sper sa o termin zilele astea, ca taaaare sunt curioasa sa vad ce se intampla. Dar cu tezele astea, cam slabe sansele…

        Like

      3. Ugh, te cred! Urasc zilele in care nu imi doresc decat sa stau sa citesc si e imposibil… parca nu mai am rabdare la munca, mi se pare ca nu mai trece timpul odata, sa se faca seara sa ma pot reintoarce la cartea mea :))

        Like

      4. La mine trece, parca, prea repede cand nu trebuie si prea incet cand am nevoie sa treaca repede. Din fericire, am ocupatii care necesita toata atentia mea, deci nu e problema de nerabdare, cat de oboseala si nevoia aia de a face ce vrea, cand vrei.

        Like

Leave a Reply

