Ce m-a invatat blogul pana acum


Blogul este unul dintre cele mai importante lucruri si locuri pentru mine. Acest micut coltisor pe care eu l-am creat, ma reprezinta in totalitate si este parte din mine. A devenit o rutina zilnica, si totusi imi bate inima mai tare de fiecare data cand ma gandesc la el si la voi. La momentul actual, va spun sincer ca nu m-as putea lasa de blog nici daca as vrea.

Pentru ca blogul inseamna atat de mult pentru mine, azi m-am gandit la tot ce m-a invatat pana acum. Si, m-a invatat destul de multe. Nu cred ca mai jos sunt toate lucrurile pe care blogul m-a invatat. Sunt sigura ca nu sunt constienta de multe chestii pe care blogul mi le-a aratat, dar cred ca de cele mai importante mi-am dat seama. Am intocmit o lista pe care vreau sa o impartasesc cu voi.

Deci, pana in momentul de fata, blogul m-a invatat…

1. Sa comunic cu oamenii din jurul meu…

Am observat ca mi-e mult mai usor sa comunic cu oamenii din jurul meu, sa imi fac prieteni si sa raspund la mesaje si comentarii. Ma simt in largul meu cand vorbesc cu voi prin comentarii si, in modul asta, am invatat cum sa socializez.

2. Sa trimit e-mail-uri oficiale…

In ultimii trei ani, am trimis mii de e-mail-uri, la autori, edituri si bloggeri, unele mai oficiale decat altele. In momentul de fata mi-e foarte usor sa scriu un mail oficial si stiu ce ton si expresii sa folosesc, lucru care cred ca ma va ajuta in viata.

3. Sa scriu recenzii si sa citesc o carte asa cum trebuie ca sa inteleg daca e buna sau nu…

Am invatat cum sa scriu o recenzie, desi inca nu sunt multimita de recenziile mele. Mi-ar placea sa fie un pic mai tehnice. Totusi, fata de cand am inceput, stiu cum sa citesc o carte ca sa inteleg daca e buna sau nu, daca imi place sau ba. Nu ma dau mare critic literal, dar un mic book blogger zic ca sunt.

4. Sa imi formez o opinie proprie si sa o sustin…

Am fost pusa si sunt pusa in fiecare zi in fata situatiei de a fi nevoita sa imi sustin parerile si opiniile. Am invatat sa imi formez opiniile si am invatat cum sa aduc argumente valabile. Lucru extrem de folositor in viata.

5. Sa fiu organizata…

Ca sa tii un blog si sa ai si o viata, trebuie sa fii extrem de organizat. Asa ca da, am fost nevoita sa invat sa fiu organizata. Am invatat sa fac liste, am invatat sa imi programez ziua in asa fel incat sa fie o zi cu rezultate.

6. Sa fiu mereu creativa si originala….

Cu ajutorul blogului, am aflat ca lumea adora oamenii originali. Am aflat, de asemenea, ca un ingredient din reteta succesului este originalitatea si creativitatea. Incerc, mereu, sa fiu creativa si sa gasesc noi idei de postari.

7. Sa fiu atenta la micile detalii….

Orice mic detaliu imi poate aduce idei noi. Asa ca am invatat sa deschid ochii in jurul meu si sa ma uit bine. Plus, sunt foarte atenta la ce postez si sunt extrem de atenta la detalii. Consider ca micile detalii aduc, uneori, perfectiunea.

8. Sa-mi aleg prietenii…

Am avut parte de dezamagiri, dar si de surprize din punctul asta de vedere. Am invatat cum sa citesc un om si cum sa inteleg, inca de la prima discutie, daca este un prieten potrivit pentru mine sau nu.

9. Sa scriu un articol….

Am invatat sa ma documentez, sa caut informatii si sa scriu un articol care sa placa si care sa fie la obiect. Asta ma ajuta foarte mult la scoala, in special cand trebuie sa scriu vreun eseu.

10. Sa-mi dezolt vocabularul si  sa ma exprim mai usor…

De cand am inceput blogul, imi este mult mai usor sa ma exprim si cred ca am un vocabular mult mai vast.

11. Sa  vad o lume noua.

Am descoperit o lume fermecatoare, cea a blogging-ului, a internetului si a lecturii. Am descoperit oameni cu aceleasi pasiuni ca ale mele si sunt extrem de bucuroasa.

12. Sa invat engleza…

Din cauza blogului si a dorintei mele de a comunica cu autori si de a putea citi carti care nu au aparut la noi, m-am hotarat, intr-o iarna, sa invat engleza mult mai bine. Si va garantez ca nu regret decizia asta; engleza e foarte folositoare.

13.Sa  am responsabilitati si sa nu dezamagesc oameni care au incredere in mine….

Am invatat sa ma tin de promisiuni si sa fiu serioasa si sa fac ce promit. Am invatat cum e sa ai responsabilitati si am inteles ca trebuie sa fiu serioasa si sa nu dezamagesc lume care are asteptari la mine.

14. Sa nu-mi fie frica sa ma expun…

Cand scrii pe un blog, automat, bucati din tine se expun. Practic, iti pui inima pe o tava si o expui, la inceput, la niste necunoscuti. Poti fi dezamagita si poti fi luata in ras, dar poti, la fel de  bine, sa fii apreciata. Am invatat sa ma expun, sa nu-mi fie rusine de sentimentele mele si sa am incredere in mine.

15. Sa umblu un pic pe internet si sa programez site-uri.

Inca sunt muuuuuulte chestii pe care nu le stiu in materie de site-uri si programarea lor, dar blogul m-a ajutat sa descifrez, un pic, codurile site-urilor si a blogurilor. Am invatat sa umblu pe un blog. 🙂

Sunt sigura ca atat blogul, cat si voi, veti continua sa ma invatati lucruri noi in fiecare zi. Sper, totusi, ca si voi ati invatat cate ceva de la mine si ca unele dintre postarile mele v-au fost folositoare.

Leave a Reply

