Currently reading… (40)


Ok, guys. E vremea sa va mai spun ce mai citesc.

Saptamanile astea nu sunt extrem de bune pentru citit. Am multe teze, mult de invatat, multe de facut, mult de studiat etc. Pana pe 21 Martie, cam asa sta treaba. Nu ma fortez cu cititul, pentru ca nu vreau sa imi fac mai mult rau. Prefer sa citesc mai putin, dar mai bine.

Recent, dupa ce am citit recenzia unei bloggerite foarte dragi mie la “Ignite me” si dupa ce am muuuuriiiiit de curiozitate, am hotarat sa continui (in sfarsit!) seria “Shatter me” de Tahereh Mafi.

Nu stiu cati dintre voi stiu, dar seria “Shatter me” este seria mea preferata. Are ceva genial, care ma atrage si care ma face sa cred ca mi-am gasit seria de suflet. Nicio serie nu poate egala seria “Shatter me”, cel putin in inima mea.

Cea mai buna parte la seria asta este stilul de scriere a autoarei. Ma face sa fiu extrem de geloasa! Mi-as dori sa pot scrie asa, cu nebunia si frumusetea asta!

Mi-am propus sa termin seria pana la sfarsitul lui Martie. Sunt extrem de curioasa si nerabdatoare sa vad ce ne-a pregatit Tahereh! Vreau sa imi petrec timpul liber cu Juliette, Adam si Warner! Pana acum am citit “Destroy me” (GENIALA! Recenzia e aici.), si sambata seara m-am apucat de “Unravel me”.

Mi-a fost dor de Juliette, dar ma enerveaza un pic. Se acta foarte imatur si complet fara ratiune. Totusi, inteleg ce mesaj vrea sa transmita autoarea: ca Juliette nu poate fi controlata. Sper sa isi revina, atat ea, cat si situatia.

Adam ma surprinde putin. Pare diferit cumva, dar nu imi dau seama cum.

Vocea pe care o foloseste autoarea este, la randui ei, un pic diferita. Are aceeasi sclipire de nebunie, dar e un pic mai lipsita de poezia aia care m-a innebunit in primul volum.

Ah, ah, abia astept sa vad ce se intampla mai departe! Hai, examenelor, treceti odata!

Nu ma grabesc deloc cu lectura acestei serii. Vreau sa ma bucur de ea si sa o savurez cat mai mult. Stiu ca imi va fi dor, asa ca lungesc clipele pana la momentul despartirii cat mai mult.

13623150

GoodReads:https://www.goodreads.com/book/show/13623150-destroy-me

Deci, la “currently reading”, saptamana asta e trecuta “Unravel me”, momentan la 25%.

13104080

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/13104080-unravel-me

Voi ce mai cititi? 🙂

Leave a Reply

