#IAmAlwaysHungry (3)


Din cauza faptului ca ieri am fost plecata din oras si nu am avut acces la internet, nu am putut posta aceasta rubrica atat de mult iubita de voi. 😛 Dar ma revansez astazi, asa cum am promis inainte sa plec, si postez ceva ce vroiam sa postez de muuuuult!

Una dintre mancarurile care se afla in fruntea listei de mancaruri preferate, sunt pastele. Nu, cred ca spagetti. Daaa, cu siguranta iubesc spagettele mult mai mult decat pastele normale. Spagetele alea subtiri, care sunt usor de mestecat si care poti sa iei  cate 50 in gura si sa le mesteci pana simti ca te sufoci. 😀 Nu ma intelegeti gresit! Toate pastele imi plac, si as manca in continuu, dar preferatele mele au fost, sunt si vor ramane MEREU spaghetele. Au ceva in plus, ceva care ma face sa le aleg de fiecare data cand mama vrea (sau este obligata :D) sa faca paste.

Mie imi plac spaghetele   oricum ar fi. Spaghete sa fie. 😀 Singurele paste care nu imi plac, sunt cele cu sos. Nu imi place sosul, in general.  Prefer spaghetele cu legume, sau cele cu branza. N-am un fel preferat… ei, totusi, cel mai des mananc cu legume, si dintre toate legumele, le prefer pe cele cu ciuperci. IUBESC spaghetel cu ciuperci!!! La fel de mult, imi plac si cele cu ulei de masline si parmezan! OH MI GI, Parmezan! DA! Iubesc parmezanul!! Trebuie mereu sa am in frigider, pentru ca altfel pastele nu au farmec! OMG trebuie sa mananc paste, chiar daca am mancat ieri. Dar nu erau spaghete, deci nu se pune.

Spaghetele sunt lungi si subtiri, de origine Siciliana. Au inceput sa se faca prin secolul al 12-lea. Daca vreti sa cititi cateva retete de spagheti, puteti sa o faceti cu un click aici.

Totusi, nu imi place cand sunt fierte mai mult decat trebuie. De exemplu, daca pe cutie scrie sa le las 2 minute, 2 minute le las. Daca nu le las 2 minute, incep sa se inmoaie prea tare si nu imi plac. Personal, prefer pastele care sunt un pic mai tari decat cele care sunt fierte prea mult.

Deci. Sa recapitulam.

Daca vreti sa imi furati inima si sa fim cei mai buni prieteni forever, puteti sa ma hraniti cu spaghete cu ciuperci, sau cu ulei de masline si parmezan. Sa fie fierte cat trebuie si sa nu fie cu sos.

Ei, nu se poate sa nu va fac in ciuda cu cateva poza. :))

images 250px-Spaghettoni descărcare (1) descărcare images (1) images (2)

spaghetti carbonara 3 Spaghe-Bolog_793727c

Mai, mai usor cu saliva!! :))

Hai, fuguta sa va faceti niste paste! Stiu ca v-am facut poooofta!!! ❤

11 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (3)

  1. Yaay, yaay, nu mi-ai facut pofta de nimic azi! ^_^
    Nu ma intelege gresit, dar mie nu imi plac nici spaghetele si nici pastele, desi eu habar nu am care e diferenta dintre ele. Si, ca tot a venit vorba pe acolo, nu suport nici ciupercile. Ah, dar tot dau o fuga pana la frigider, ador sa mananc parmezan gol! ❤

    Like

    1. NU.POT.SA.CRED.!
      Cum adica nu iti plac pastele? Pastele sunt geniale! Si ciupercile? Ador ciupercile!
      Diferenta dintre spaghete si paste e ca termenul de “pasta” se foloseste cand ne referim la orice pasta. Spaghetele sunt tot paste, dar sunt mult mai lungi si mai subtiri.
      OMG! Ma revansez eu saptamana viitoare! Stai sa vezi! O sa salivezi pana in Grecia! Challenge accepted! 😉

      Like

      1. Nu era vreo propunere, dar vreau sa te vad! Avertizarea mea este ca sunt fooooarte pretentioasa, parintii mei sunt de vina pentru asta, eu nu m-au obisnuit cu orice fel de mancare :))
        Singurul lucru care imi place la spaghete\paste e mirosul. Sau, am macat candva o budinca facuta in cuptor din paste, branza si mai nu stiu ce, cand am mancat prima data am adorat-o si cand a mai gatit asa ceva matusa mea, nu voiam sa o vad in farfurie, mi se parea mereu ceva ciudat la ea! Ciupercile nu le suport, cum ziceam, si pizza cu ciuperci daca imi dai, prefer sa mananc doar blatul si sa las un mormam de ciuperci pe farfurie, chit ca nu e politicos, ehh! :))

        Like

      2. Avertizaaaare de la mine: am un frate care nu mananca carne, fructe si legume. Deci cam am idee cu ce se hranesc ai’ pretentiosi. 😀
        BUDINCA! Iubesc BUDINCA! Tocmai acum mama face o budinca! UGH Abia astept sa iasa din cuptor! :))

        Like

      3. Budinca din paste e, de fapt, budinca originala, si nu are nimic de-aface cu pudding-ul ade care spui tu. Dar si ala e buuuun! Mama,mama, ce bun e!

        Like

Leave a Reply

