Castigatorii concursului de Dragobete!


Dragobetele a trecut, tevatura prea mare nu a fost ca de’, Valentine’s Day e mai tare ca doar e a Americanilor, si concursul nostru, din pacate, s-a incheiat. Ce concurs? Cum ce concurs? N-ati uitat, nu? In caz ca ati uitat de ce concurs vorbesc, amintiti-va aici.

Ideea e ca au fost doua premii: o copie din “A 16-a luna” si un pachet cu swag-uri. Deci doi castigatori, ambii alesi in mod aleatoriu.

Bine, gata, o termin cu vorbaraia.

So.

Noul detinator al copiei mele din “A 16-a luna” este…

Ioana!

(“Cea mai frumoasa amintire din copilarie e cand am vazut prima data o carte. Avem vreo 6 ani si, desi eram mica, inca imi aduc aminte de reactia pe care am avut-o. Am fost fermecata de coperta frumoasa si de literele mari, rosii, frumos conturate. Era ‘Singur pe lume’. Imi aduc aminte ca m-am dezlipit cu greu de ea, dar dupa doua saptamani, de Craciun, am gasit-o sub brad. Prima data mi-a citit-o mama, si mi-a placut enorm. Dupa ce am invatat sa citesc, insa, am citit-o de mai mult de 10 ori. “Singur pe lume” a fost, este si va ramane mereu cartea mea favorita, pentru ca astfel a inceput pasiunea mea pentru lectura.”)

Iar pachetul surpriza cu swag-uri merge la….

Carti paralele!

(“Sunt muulte amintiri frumoase sau mai puțin frumoase din copilărie care mi-au rămas întipărite în minte. Dar sunt sigură că îmi voi aminti mereu de perioada în care mătușa mea îmi era cea mai bună prietenă, când ne luptam cu perne sau cu ursuleții de pluș din camera ei, când făceam schimb de ursuleți de pluș, când m-a păcălit dându-mi o carte de colorat(eu fiind micuță) pentru o panteră roz de pluș,iar eu am acceptat. Atunci când am terminat de colorat cartea, i-am cerut jucăria înapoi , spunându-i că-i voi da cartea. Normal că nu a acceptat, deci m-am lăsat păgubașă și chiar și acum când o vizitez îmi vine să-i fur pantera care stă la loc vizibil pe dulapul ei, lângă alte zeci de jucării de plus. Chiar dacă e mai mare cu 11 ani decât mine iubește animalele de pluș, și eu la fel. Ea e dovada clară a faptului că în fiecare dintre noi se mai zbate un suflet de copil.
Am dat like de mult paginii tale de facebook: Diana Ciotmonda.”)

Felicitari! Astept adresele voastre complete (nume+prenume, adresa+cod postal) la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 2 zile. Daca nu le primesc, voi fi nevoita sa anunt alti castigatori.

Asa cum v-am zis, vreau sa imi eliberez biblioteca, deci vor mai fi multe concursuri la care puteti castiga carti. Si da, cartile sunt noi noute. 🙂

4 thoughts on “Castigatorii concursului de Dragobete!

Leave a Reply

