I breathe music! (17)


Simt ca nici de muzica nu prea mai am timp in ultima vreme… am nevoie de vara si de plaja si de carti, de multe carti, de Teen Wolf, de mult Teen Wold, de muzica, de muuulta muzica si de blogging, de mult blogging si Tumblr! Ah, hai, vara, grabeste-teeeeeeeee!

Ei, bine, ma consolez cu faptul ca 21 Martie e aproape si ca examenele si tezele se termina peste o luna. Pentru cam doua e vacanta de

Pauzaaa! Am vrut sa zic ca “peste doua luni vine vacanta”, dar mi-a iesit ce mi-a iesit. Sunt obosita, distrata si vreau sa ma bag in pat sa citesc “Unravel me”.

Deci ideea e ca peste doua luni vine vacanta.

Vreau sa va arat o melodie greceasca pe care am descoperit-o zilele astea si care imi place foarte mult. E vorba de “Wra na fevgw”, adica “Ora sa plec”, a lui Anna Vissi. Ideea e ca tipa se simte incatusata si ca vreau sa scape si sa plece.

Melodia are un ritm placut, versuri geniale si tipa are o voce foarte frumoasa. Dap, dap, imi plaaaaace!

Ce parere aveti? 🙂

Leave a Reply

