Vreau sa vad… (7)


Ce daca nu am mai vazut un film de aproximativ o luna, poate chiar o luna jumate? Asta nu ma impiedica sa adaug alte filme pe lista! 😀

In ultima vreme, am trecut pe lista multe filme, dar exista un film care a trecut pe primul loc in lista imediat ce am aflat de el: ‘The First Time’.

Vreau sa vad filmul asta cat mai repede cu putinta. Voi face tot posibilul sa il vad weekend-ul asta, pentru ca sunt sigura ca e genul meu de film. De ce sunt asa de disperata sa il vad veti afla mai tarziu, dar pana atunci…

MV5BMjMxNDI1OTY5NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDExOTY1OA@@._V1_SX640_SY720_

A romantic comedy centered on the two high schoolers: Dave, who until now has pined for a girl he can’t have, and Aubrey, a creative type who’s dating a guy who doesn’t quite understand her.

Director:

Jon Kasdan (as Jonathan Kasdan)

Writer:

Jon Kasdan

Cast:
Britt Robertson Britt Robertson
Dylan O'Brien Dylan O’Brien
Craig Roberts Craig Roberts
Simon Daldry
Joshua Malina Joshua Malina
Aubrey’s Dad
James Frecheville James Frecheville
Ronny
Christine Taylor Christine Taylor
Aubrey’s Mom
Victoria Justice Victoria Justice
Lamarcus Tinker Lamarcus Tinker
Big Corporation
Maggie Elizabeth Jones Maggie Elizabeth Jones
Halston Sage Halston Sage
Brianna
Molly C. Quinn Molly C. Quinn
Erica #1 (as Molly Quinn)
Matthew Fahey Matthew Fahey
Brendan Meltzer
Chase Levy Chase Levy
Himself

Produs de:

Carol Fuchs executive producer
Liz Glotzer producer
Liah Kim executive producer
O’Shea Read associate producer
Martin Shafer producer

Trailer:

Toate informatiile sunt luate de pe IMDb.

De ce vreau sa vad filmul?

1. Sunt maaaare fana Dylan O’Brien. Joaca bine, arata bine, joaca bine, e genial, e amuzant, e frumusel, joaca bine, arata bine etc. :))

Dylan-O-Brien-image-dylan-obrien-36355222-930-1395

2. Pentru ca exista scene cand Dylan O’Brien saruta o fata. Adica, din cauza asta vreau eu sa vad filmul:

maxresdefault (1)

maxresdefault (2)

maxresdefault

Am dreptate? Da sau nu? Normal ca da!

3. Povestea pare extrem de interesanta! Si amuzanta!

4. Imi place cum “suna” personajul lui Aubrey.

5. Ah, am zis ca joaca Dylan? 😀

6. Trailer-ul e absolut ge-ni-al!

7. Ah, si na uitam de Dylan O’Brien! :))

Da, mai, recunosc, ma uit din cauza ca joaca Dylan O’Brien!

Da da da vreau sa vad sa vad sa vaaaaad!

Ce? Nu-mi spuneti ca voi, fetelor care salivati dupa Dylan in Teen Wolf, nu v-ati uita sau nu v-ati uitat la filmul asta numai pentru ca Dylan e in el si pentru ca avem ocazia sa il vedem sarutand o fata (arata tare bine cand o face! :D) si poate si fara tricou!

Btw, exista cineva pe-aici care l-a vazut? Pareri…?

6 thoughts on “Vreau sa vad… (7)

  1. Am vazut filmul. E chiar super, nu te astepta la ceva profund sau ma rog, cu impact. E o comedie romantica si da, pentru Dylan m-am uitat si eu :)). E un film de sambata seara, la o petrecere in pijamale cu cea mai buna prietena.
    Il recomand :3 😉

    Like

    1. Ah, abia astept sa-l vad! Nu ma astept la ceva profund si nici nu vreau asa ceva. Lui Dylan ii sta bine in comedii, cu doar un pic de profunzime in ele.

      Like

  2. L-am văzut. E un film tare simpatic, dar, după cum s-a mai spus, să nu te aștepți la un mare impact emoțional and stuff. E pur și simplu un film pentru relaxare. Și pentru Dylan, if you know what I mean. :))

    Like

    1. Asta si caut in momentul asta. Un film care sa ma relaxeze si care sa ma faca sa rad. Si da, un Dylan mai… mai… ei, intelegi ce vreau sa zic! :))

      Like

Leave a Reply

