Bun venit, draga primavara!


Aveam de gand sa scriu postul asta inca de dimineata, dar mai intai am avut ore la conservator, apoi am venit acasa, m-am luat cu noua mea vioara, apoi am fost la cumparaturi si nu am avut timp, pana acum, sa intru pe internet. Am avut o zi frumoasa, si un inceput de primvara bun!

Primavara este un anotimp extrem de frumos! Incep sa apara culorile, pleaca frigul, incepem sa purtam haine mai lejere, lumea e mai vesela si se apropie vara. Incep vacantele, incepe “sfarsitul” anului de scoala… totul tipa a frumos, a armonie, a liniste. Mie, personal, primvara imi da un sentiment de liniste, de siguranta si de buna voie. Sunt entuziasmata pentru ca a mai ramas o luna si 11 zile pana la vacanta de primvara si cam doua luni pana terminam scoala! OMG ce bine e sa stii ca acusi termini! Imi da putere de munca, si am nevoie de asta acum!

Anyway, vreau sa va urez la toti o primvara frumoasa! Sper sa fie plina de soare, impanzita de zambete, flori si momente frumoase! Sper sa fie cea mai frumoasa primvara a vietii voastre si sa va aduceti mereu aminte de ea cu placere!

tumblr_n1r154bcOU1rzaud5o1_500

Vreau, de asemenea, sa va trimit la toti un martisor si un ghiocel! Daca nu pot sa vi le ofer in realitate, vi le ofer virtual.

martisor_1_martie_8_martie_martisor_8

Si, de asemenea, va urez o luna buna! ❤

One thought on “Bun venit, draga primavara!

Leave a Reply

