#IAmAlwaysHungry (4)


In caz ca nu stiati, azi e duminica! Desi e duminica, am avut o zi incarcata. A trebuit sa ma apuc de invatat la istoria muzicii, sa fac un proiect pe care trebuie sa il termin in doua saptamani, dar care e extrem de lung. Ah da, si sa nu uitam ca a trebuit sa scriu doua recenzii si am vrut sa si citesc un pic. Basca ca am si adormit vreo doua ore la pranz. Bine, tot ce am facut, am facut din pat.

Mama a avut si ea treaba. S-a trezit inaintea mea si, cam pe cand imi faceam eu proiectul, a venit la mine cu o tava de… chec. Am fost foarte surprinsa, pentru ca vroiam sa o rog sa imi faca chec cu cateva zile inainte, dupa ce o colega a venit la scoala cu chec si mi s-a facut pofta. Am uitat complet, insa, sa ii spun, asa ca a fost o surpriza placuta cand am simtit mirosul ala minunat de chec si am vazut ca a folosit o noua reteta. Checurile i-au iesit delicioase, ca deobicei, si extrem de pufoase! Si daca tot am mancat chec azi, am zis sa va fac si voua putina pofta!

Checul reprezinta desertul copilariei mele. Inca de cand eram mica si mama a inceput sa incerce noi retete de dulciuri, am mancat chec. Timp de 2  ani jumatate, din clasa a  4-a pana in clasa a 6-a, am mers, Sambata de Sambata, la Bucuresti, la ore de vioara, iar mama obisnuia sa faca chec in fiecare Vineri ca sa il luam la noi. Checul cu ciocolata era preferatul meu (si inca este!), dar mananc orice chec posibil, iar prietena mea (care vine mai mereu la scoala cu chec) stie ca trebuie sa imi rezerve macar o bucatica – mai ales ca mama ei face niste checuri aproape la fel de bune ca ale mamei mele – .

Iubesc checul pufos. Imi place cand e foarte pufos si cand e usor de mancat. Adica checul care arata cam asa:

images (1)

Iubesc, de asemenea, checul cu cacao. Este genial! Dar e foarte important ca ouale sa fie batute bine, si ingredientele sa fie amestecate bine, ca sa nu se faca “cocoloase” de cacao in chec. Nu imi place cand gasesc praf de cacao in chec, si nici prea multa cacao nu imi place sa fie. Trebuie sa fie o combinatie echilibrata, pentru ca daca checul contine prea multa cacao, nu il pot manca din cauza ca e prea dulce.  Checul perfect arata cam asa:

images (2)

Imi place, de asemenea, checul cu nuci sau cu alune. Nu imi place, in schimb, cand sunt multe nuci. Imi place cand gasesc, din cand in cand, cate o aluna sau o nuca.

images (4)

Oh, oh, ADOR checul cu zahar pudra pe de-asupra!! Iubesc zaharul pudra in general!! Are un gust taaare bun in combinatie cu checul. Ei, bine, cu orice are gust bun, chiar si gol. :))

Picture 676

Am zis de checul cu zahar pudra, cu ciocolata, cu alune… am uitat sa va spun de checul in combinatie: cacao si chec simplu. Este extreeeem de bun!

DSC_9107

Ah, ah, sa nu uitam de checul rotund! OMG, cat de buuun e! Il ador!! ❤

images (3)

In schimb, urasc checul cu ciocolata pe de-asupra. Este mult prea dulce si isi pierde din farmec. Nu mananc, de asemenea, chec fara cacao sau cu lamaie.

Daca v-am facut pofta si vreti sa preparati unul, gasiti foarte multe retete de chec aici. Intre timp, nu uitati sa-mi spuneti daca va place checul sau nu. De asemenea, daca aveti retete de chec care va plac, nu ezitati sa le impartasiti.

Ma duc sa mai mananc chec, sa vad ce a mai ramas. :))

9 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (4)

  1. Imi pare chiar rau sa te anunt asta, desi cred ca tu ai uitat cu desavarzire, dar scopul tau.. ei bine, este pe jumatate atins ^_^
    Daca exista chec in casa, mananc o feliuta, doua- “ca de gust” . Imi place cel de cacao cu bacatele de nuci, glazurat cu ciocolata, zahar pudra. Trebuie, neaparat, sa contina si putina aroma de lamaie. Da, mananc un chec ciudat.
    Cel care nu contine cacao nici nu il mananc, mi se pare dezgustator :-”
    Deci, pentru mine checuul este o simpla gustare pe care nu o prefer in mod special.

    Like

      1. Spor la treaba atunci! ^_^
        Dupa ce am lasat comentariul, mi-am dat seama aseara ca imi place foarte foarte mult ceva ce seamana cu checul, cred :)) Pentru ca ai mers in Italia si pentru ca stiu ca iti place Italia ca tara, stii cu siguranta la ce ma refer. Da da, e vorba despre panettone . Il ador pe cel cu crema de vanilie si fructe uscate, Doamne, ce minunatie! ❤ Acum vreau panettone, ouuuf.

        Like

      2. Merci! 🙂
        Ei, uite, mie panettonele nu imi place. Pur si simplu, mi se pare aluat gol. Frate-miu, in schimb, a mancat, cat am fost in Italia, de 3 ori pe zi.

        Like

      3. Nicio dezamagire, eu, mama si bunica suntem singurelle care mananca asa ceva in familia mea. Am auzit niste motive atat de “te las cu gura cascata”, faptul ca tu il consideri aluat gol e ceva banal :-” :)))

        Like

Leave a Reply

