Movie review: “The First time” (2012)


MV5BMjMxNDI1OTY5NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDExOTY1OA@@._V1_SX640_SY720_

Cast:

Britt Robertson Britt Robertson
Dylan O'Brien Dylan O’Brien
Craig Roberts Craig Roberts
Simon Daldry
Joshua Malina Joshua Malina
Aubrey’s Dad
James Frecheville James Frecheville
Ronny
Christine Taylor Christine Taylor
Aubrey’s Mom
Victoria Justice Victoria Justice
Lamarcus Tinker Lamarcus Tinker
Big Corporation
Maggie Elizabeth Jones Maggie Elizabeth Jones
Halston Sage Halston Sage
Brianna
Molly C. Quinn Molly C. Quinn
Erica #1 (as Molly Quinn)
Matthew Fahey Matthew Fahey
Brendan Meltzer
Chase Levy Chase Levy
Himself

Trailer:

Recenzie:

Fiind o mare fana a lui Dylan O’Brien, am fost extrem de entizuasmata cand am citit despre filmul ‘The First time’. Am fost foarte curioasa sa il vad in alt rol decat cel al lui Stiles si sa vad cum se descurca jucand intr-un film care nu are nicio legatura cu paranormalul.  Am citit recenzii si am intrebat prietenii, si ma asteptam la un film amuzant, relaxant, potrivit pentru o seara de sambata.

Si asta am primit. “The First time” a fost un film grozav! Asa cum multi dintre voi mi-ati spus, nu a fost nimic intens, nimic care sa ma faca sa plang. ‘The first time’ a fost un film foarte dragut, o comedie romantica pe care as putea-o urmari oricand! Da, mi-a placut extrem de mult! Si nu numai din cauza lui Dylan, ci a mai multor lucruri.

In primul rand, mi s-a parut un film captivant. Chiar daca nu e intens, nu are o intriga care sa te scoata din minti, ‘The First time’ e un film captivant, care te prinde inca de la inceput. M-a prins prin povestea lui Dave, prin chimia dintre Audrey –  Aubrey!  – si Dave, prin momentele amuzante si prin tensiunea sexuala dintre personajele principale, pe care o puteam taia cu cutitul. In momentul in care Dave si Aubrey s-au intalnit, am fost complet captivata si nu am putut pune filmul pe pauza, chiar daca am avut nevoie. Vroiam sa vad cum, cand si ce se va intampla intre ei.

Consider ca actorii au fost foarte bine alesi. Dylan O’Brien este, asa cum am zis in repetate randuri, un actor foarte bun, care stie sa interpreteze mai orice rol, intr-un mod foarte natural. Si OMG, scena aceea! Holy shit, a fost atat de hot! De Britt Robertson nu auzisem nimic inate, asa ca nu stiam la ce sa ma astept.

Ei bine, Britt Robertson mi-a placut extrem de mult! A jucat bine, natural, cu emotie. A stiut cum sa ne transmita emotiile potrivite, a stiut cum sa joace anumite scene in asa fel incat sa arate naturale (la fel ca si Dylan O’Brien) si s-a potrivit de minune cu Dylan! Chimia dintre ei este vizibila. S-au potrivit extrem de bine si au facut o echipa minunata! Mi-ar placea sa vad si un alt film cu ei impreuna, pentru ca au fost grozavi! Au reusit sa transmita emotiile potrivite si au reusit sa faca vizibila chimia dintre ei!

Povestea de dragoste dintre Dave si Aubrey nu este una spectaculoasa, dar as alege-o oricand! Mi s-a parut extrem de draguta si foarte romantica. Am adorat felul in care s-au intalnit, relatie de prietenie dintre ei si scenele atat de amuzante!

Da, am ras foarte mult la filmul asta! Au fost scene extrem de amuzante, dar si replici care m-au facut sa ma prapadesc de ras. E o comedie romantica la care trebuie sa se uite oricine vrea sa rada copios! Oh, sa nu uitam de Ronny! Jee, tipul era dus! Dar te facea sa razi! A fost personajul ala ciudat pe care il are fiecare film si pe care  il urasti, dar nu poti sa nu razi la prostia lui! OMG si Simon! Simon a fost genial!

“The first time” ne vorbeste despre iubirea adolescentina si despre stangaciile pe care le intampinam in fata primei iubiri. Pe cat este de amuzant filmul, pe atat de serios e subiectul. Cred ca fiecare avem ceva de invatat din filmul asta, in special fetele. Adolescentii cu siguranta se vor regasi in filmul asta si in momentele penibile traite de cele doua personaje principale.

As recomand filmul asta tuturor, dar in special adolescentilor. Nu e un film care sa te plictiseasca, dar nici unul care sa te captiveze atat de mult incat sa stai cu inima la gura. Este o comedie romantica extrem de reusita, si cu asta am spus tot.

Ma bucur ca l-am urmarit! Am cunoscut cateva personaje minunate, am zambit, am ras, am oftat si am fost captivata de povestea de dragoste dintre Dave si Aubrey! Recomand filmul asta tuturor, dar cred ca fanele lui Dylan O’Brien si adolescentii se vor bucura si vor intelege cu adevarat filmul!

Rate: 5 stele din 5

Leave a Reply

