10 autori celebri ale caror carti nu le-am citit inca!


Vorbesc in fiecare zi de autori si carti pe care le-am citit si pe care le citesc. Dar de cateva ori vorbesc despre cartile pe care nu le-am citit inca? Sau despre autorii celebri pe care nu i-am citit? Yup, mai niciodata. Asa ca azi m-am hotarat sa fac o lista de 10 autori celebri  ale caror carti nu le-am citit, din motive mai mult sau mai putin rezonabile.

1. J.R.R. Tolkien

descărcare

Toata lumea e innebunita dupa “The Hobbit” si toate cartile lui J.R.R. Tolkien. Vara-mia e innebunita si ea, la randu-i, dupa filmele si cartile lui si, impreuna cu ea am vazut primul film din ‘The Hobbit’. Dar nu m-am innebunit. De fapt, m-am plictisit ingrozitor. Credeam ca nu se mai termina. Si, dupa experienta filmului, chiar nu am de gand sa ii citesc cartile. Poate e pierderea mea, dar nu ma incanta deloc. Nu par genul meu.

2. George R.R. Martin 

descărcare (1)

OMG, toata lumea vorbeste de seria asta! Toata lumea o citeste, si gasesti cartile peste tot. In schimb, pe mine nu ma incanta deloc. Nu ma atrag si sunt mult prea mari pentru mine. Nu imi plac cartile de mai mult de 500-600 de pagini. Nici genul de face parte dintre genurile mele preferate, asa ca zic pas seriei “A Song of Ice and Fire”.

3.Marie Lu

Marie-lus-legend-mysterious-galaxy-bookstore.7476602.87

Da, da, stiu ce spuneti acum! ” Cum adica, nu ai citit “Legend”?” Ei bine, nu, nu am citit cartea ei. Si e distopie! Outrageous! Stiu! DAR! Promit ca citesc cartile cat mai repede, pentru ca suna taaare interesant!! “Legend” e printre primele carti pe care vreau sa le citesc pana la vara.

4. Veronica Rossi

utns-veronica_rossi-tten

Hei, nu trebuie sa va uitati asa la mine! Vreau de muuult timp sa citesc seria Veronicai Rossi, dar cu toate cartile pentru recenzie si alte carti carue au avut prioritate, uite ca am ajuns in 2014 si inca nu am citit-o. Dar voi citi prima carte cat mai repede, asa ca nu e nevoie sa va impacientati. 🙂

5. Elizabeth Norris

images (1)

Oh, cum de am ajuns pana in 2014 fara sa citesc seria ei? De neacceptat, stiu! Trebuie neaparat sa o citesc, pentru ca o am de mult timp si sunt foarte curioasa de ea. Deci, dap, inca o carte pe care vreau sa o citesc anul asta. 🙂

6. Simone Elkeles

SimoneElkeles

Sincera sa fiu, am cartile lui Simone, dar inca nu sunt in dispozitia sa le citesc. La momentul asta, nu ma atrag deloc. Da, sunt sigura ca le voi citi in viitor, cand voi avea chef, dar momentul asta nu e acum.

7. Elizabeth Wein

descărcare (2)

O Mi Gi, vreau atat de mult sa citesc “Code Name Verity”!!! Nici nu va imaginati! Mai ales cu toata isteria asta in lume pe care a creeat-o cartea asta! Dar, din pacate, nu am avut ocazia pana acum. Totusi, o voi citi cu prima ocazie!

8. Claudia Gray

descărcare (3)

In apararea mea, detin cartea ei, ‘Evernight’, dar pur si simplu nu i-a venit randul. Prevand, insa, ca ii va veni randul in curand… 😀

9. Kody Keplinger

descărcare (4)

Si cartea ei o am, dar nu am citit-o. In curand, ca-s tare curioasa de ce sta intre paginile cartii aleia!

10. Louise Rozett

descărcare (5)

Da, da, sunt sigura ca voi citi cartea ei, ‘Confessions of an Angry Girl’, in viitorul apropiat! Pare exact genul meu de carte YA! ❤

Astia sunt doar 10 dintre autorii pe care nu i-am citit, dar ale caror carti planuiesc sa le citesc in curand (in afara primelor doua). Binenteles, mai sunt multi autori celebri pe care trebuie sa ii incerc, si poate voi face si a doua postare de genul asta, dar ma mai gandesc.

Sunt atat de in urma!!!

Spuneti-mi, dragilor, voi ce autori celebri nu ati citit pana acum? 🙂

6 thoughts on “10 autori celebri ale caror carti nu le-am citit inca!

    1. Stiu, mi-a mai spus cineva, dar am uitat sa corectez. A fost o eroare, pentru ca mi se incurca limbile in cap. N-am mai facut o ora de romana de 4 ani, iar romana o folosesc numai pe blog, pe net si ocazional cand citesc carti in romana. Multumesc de ajutor!

      Like

    1. Nu numai autorii clasici sunt celebri si nici cei mai buni. Exista o multime de contemporani care au milioane de fani in lume, sunt adorati pentru ca scriu bine si au un succes nebun cu cartile lor pentru ca, ei bine, sunt foarte bune. Nu-nseamna ca daca nu sunt clasici, nu sunt celebri.

      Like

      1. Ei sunt baza literaturii, dar nu sunt pe gustul fiecarui cititor. Da, am citit clasici multi si imi plac, dar la fel de mult imi plac si contemporanii.

        Like

Leave a Reply

