Currently reading… (41)


Acum cateva saptamani am facut ce nu am mai facut niciodata: am citit o serie in doar doua saptamani, cu exceptia primei carti. Vorbesc de seria “Shatter me”.

Ultima postare in cadrul acestei rubrici a fost acum cateva saptamani, dinainte de a incepe seria “Shatter me”. Habar nu am de ce nu am mai postat de atunci, dar rau am facut.

Nu cred ca mai trebuie sa va spun cat de mult am iubit fiecare carte din “Shatter me”, nu? V-am spus-o de foarte multe ori, si nu vreau sa va plictisesc. Dar va mai spun o data… cititi seria! Merita!

Dupa ce am terminat de citit “Ignite me”, am avut cel mai urat sentiment de book hangover ever! Nu puteam citi nimic, nu ma puteam dezatasa de personaje, nu puteam vorbi despre nimic altceva in afara de seria asta geniala. Inca mi-a mai ramas putin din asta, pentru ca tind sa vorbesc despre ‘Shatter me’ tot timpul.

M-am fortat, totusi, sa incep o carte, pentru ca nu imi placea sentimentul ala. Si cum imi este foarte dor de ‘The Fault in Our Stars’, dar nu vreau sa o recitesc deocamdata, m-am hotarat sa incep ‘Looking for Alaska’, scrisa de genialul John Green.

Am fost si sunt extrem de curioasa de cartea asta. Am inceput-o, dar a fost un inceput greu, pentru ca faceam greseala sa ma gandesc la Shatter me si sa le compar. Idioata miscare, asa-i? Intr-un final, dupa vreo 5% din ‘Looking for Alaska’, am incetat sa fac asta si am inceput, pur si simplu, sa ma bucur de carte. Dar am apucat sa citesc doar vreo 15%, pentru ca vineri seara, Nely Cab mi-a spus ca vrea sa ii citesc cartea, adica volumul doi din ‘Creatura’, ‘Fruit of Misfortune’.

Btw, am uitat sa va zic ca Nely are o data de lansare a cartii. Vom putea citi (oficial, in cazul meu) cartea a doua din ‘Creatura’ incepand cu… 1 Mai! Abia astept sa va dezvalui coperta!

Anyway, sunt extrem de onorata si fericita ca Nely a vrut ca eu sa fiu prima persoana care ii citeste cartea. Mi-a fost extrem de dor de lumea ei, de personaje, de David, de poveste, de tot! Si…uhm… OMG imi place atat de mult! E atat de captivanta, si de frumoasa, si de bine scrisa si OMG David si Gale! I am fangirling so HARD right now! Va asigur ca asteptarea merita, si ca Nely a scris o continuare geniala!

OMG Sunt atat de entuziasmata! Am ajuns la 60%, si sper sa o termin azi sau maine. Nu stiu daca voi putea posta recenzia pana la data lansarii, dar va asigur ca veti mai auzi despre cartea asta muuuulta vreme! E geniala, mult mai buna decat ma asteptam!

Uh, m-am calmat un pic! :))

Urmeaza o perioada, sper eu, in care voi avea mai mult timp de citit. Pe 21 Martie iau o pauza de la examene, si planuiesc sa citesc cat mai mult cu putinta! Asa ca asteptati-va la multe recenzii si postari de genul asta. 🙂

Voi cu ce v-ati mai delectat in ultima vreme? 🙂

Leave a Reply

