#IAmAlwaysHungry (5)


Pentru ca mi-a foame si astept sa se faca cina (delicioasa cina, dar nu va spun acum  ce e!), m-am hotarat sa nu fiu singura careia ii e foame. Asa caaaaa, haideti sa va fac un pic de foame si de pofta!

Stiti ce iubesc sa mananc? Cartofi. Cartofii sunt buni. Sunt foarte buni. Fierti, prajiti, cu branza, fara… dar cei mai buni cartofi sunt cartofii la cuptor! Adica, astia:

descărcare

OMG! Arata asa de bine! Mi-au lasat gura apa! Arata ataaat de bine!

Stiti ce-mi place la cartofii astia? Sunt atat de buni, cum sunt ei rumeniti! Au un gust genial, de rumenit si de…de… cartofi. In comparatie cu cei prajiti, care isi pierd din gustul natural, cartofii copti isi pastreaza un pic din aroma naturala. Asta imi place! Au un gust… omg, ataaat de bun!

Imi place, extrem de mult, coaja aceea rumenita de deaspura! Da un gust atat de bun si e atat de buna si incep sa ma repet pentru ca mi-e foarte pofta si chiar daca nu mananc, simt gustul in gura. :))

De asemenea, iubesc gustul aela de mirodenii! Mama le pune intotdeauna oregano, iar asta da un gust atat de bun!

Si untul! OMG Untul! Untul, care se topeste si care da un gust atat de…atat de… bun! Iubesc cartofii la cuptor cu unt! Sunt cei mai buni!

Incercati sa-i faceti la semineu! Jee, cat de buni sunt si aia! Mai ales cand ii rumenesti tu! Nu ca as fi facut-o vreodata, dar cred ca e destul de exciting sa ii rumenesti tu la semineu. Il las, intotdeauna, pe tata sa o faca. :)) Dar, ori ca i-as face eu, ori ca i-ar face taica-miu, tot la fel de buni ar fi.

Imi plac, insa, si cartofii la cuptori zdrobiti. Adica astia:

descărcare (2)

Au branza si bacon si multe mirodenii. OMG Cat de buni sunt cartofii astia! Trebuie NEAPARAT sa ii incercati!

Alti cartofi care imi plac sunt:

cartofi-acordeon-la-cuptor-800x600-5550

descărcare (1)

images

Ok, e gata masa, deci trebuie sa plec. V-as mai spune cat de buni sunt cartofii copti, dar ma duc sa mananc si eu.  Iar voi duceti-va si faceti-va niste cartofi. Gasiti retete aici.

4 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (5)

  1. Ce ma bucur ca am mancat inainte de postul asta pentru ca simt ca nu mai pot baga nimic in mine. Altmiteri, faceam ca o ciudata pe aici :)) Cu postul asta clar mi-ai facut pofta, stiu ce pap maine! :3

    Like

Leave a Reply

