Quotes (9)


Acum vreo doua saptamani, profesoara care ma ajuta inca cu limba greaca (in ultima vreme mi-a devenit un fel de consilier, pentru ca ma ajuta cu multe lucruri, chiar si in afara scolii), mi-a vorbit despre Gandhi. Toti il stim pe Mahatma Gandhi, nu? Cred ca mai toti am citit un citat de-al lui odata in viata si l-am luat de captial, nu?

Profesoara mea mi-a aratat, de asemenea, multe dintre citatele lui. Mi-au placut extrem de mult si mi-am dat seama ca multe dintre ele le aplic, fara sa vreau. Citatele lui Gandhi sunt adevarate lectii de viata. Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa citeasca cat mai multe dintre aceste citate si sa incerce sa le urmeze, pentru ca ne-ar putea ajuta sa ducem o viata mai… armonioasa.

Astazi m-am hotarat sa caut printre citatele lui Gandhi, sa le aleg pe preferatele mele si sa le impartasesc cu voi. Dar mai intai, daca vreti sa aflati mai multe despre Gandhi, puteti citi biografia lui aici.

Mahatma Gandhi1 a56fe979802968fd83a6722f4b3173ed descărcare descărcare (1) Freedom-Quotes-Mahatma-Gandhi Gandhi Quote1 Gandhi-quote gandhi-quotes-20 images images (1) images (2) images (3) images (4) images (5)

Atat de frumoase, si totusi extrem de inspirationale, nu? 🙂

2 thoughts on “Quotes (9)

Leave a Reply

