Currently reading… (42)


42. Ce numar. Am postat de 42 de ori rubrica asta. Imaginati-va cate carti, cate recenzii, cate amintiri, cat timp. Ce repede trece timpul!

S-a terminat si al doilea trimestru, si am mai ramas cu unul singur. Au fost 2 semestre un pic stresante, dar zic eu frumoase. Nu am apucat sa citesc intotdeauna cat am vrut, dar am reusit sa imi fac un program care s ma ajute sa fac tot ce vreau intr-o zi. De citit, citesc seara, inainte de culcare, cam o ora sau doua. Cand nu am somn, si mai mult.

Weekend-ul trecut am fost plecata din oras si, desi am vizitat locuri frumoase si m-am distrat pe cinste, am reusit sa termin ‘Looking for Alaska’ de John Green.

A fost.. geniala. Geniala e, de fapt, o jignire adusa cartii. A fost o carte pe care e greu sa o descrii. Mi-a placut enorm de mult si sunt sigura ca o voi mai reciti in viitor de multe ori. Azi incerc sa scriu recenzia, dar ideea e ca e o carte ce nu trebuie sa o ratati. 🙂

1779197_731007380252545_242067012_n

Citit-o, citit-o cat mai repede! E plina de lucruri care o sa va lase fara grai.

In seara asta vreau sa ma apuc de ‘Blue Notes’ de Carrie Lofty. Am primit cartea pentru blog tour si sunt foarte entuziasmata sa o citesc, pentru ca personajul principal e o minune a pianului. Cu toti stiti cat de mult imi plac cartile de genul asta, nu? Am auzit lucruri foarte bune despre Carrie, asa ca da, sunt nerabdatoare sa fac cunostinta cu ea si cu personajele ei.

Plus ca, are o coperta geniala!

18144162

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18144162-blue-notes?ac=1

Saptamana viitoare avem 33 zile fara ore. Din cauza ca Marti e 25 Martie si e nu stiu ce sarbatoare, in ziua respectiva nu avem scoala deloc. Luni, facem o mica serbare, deci pe la 11 scapam. Joi, mergem intr-o excursie la o scoala Americana, scoala la care vreau sa aplic si eu pentru liceu. Asa ca saptamana viitoare sa anunta a fi mai usoara si sper sa am mai mult timp de citit. Ei, si chiar daca nu, vine vacanta in mai putin de o luna!!! ❤

Voi ce ati mai citit in ultima vreme? 🙂

Leave a Reply

