Hello, Instagram and Tagbrand!


Salutare! Dupa ce acum cateva luni mi-am facut blog pe Tumblr (http://bianca2b.tumblr.com) si am promis sa nu imi mai fac cont si pe alta retea de socializare, aseara nu m-am putut abtine si am mai intrat pe doua retele de genul. Una dintre ele fiind Instagram!

Auzisem multe chestii despre Instagram, si am stat departe de el pentru ceva vreme. Dar aseara nu m-am mai putut abtine si, cand am vazut cat de frumos sunt editate pozele (what?!) mi-am facut cont. Si, in doar cateva minute, am inceput sa dau follow prietenilor, sa postez poze si sa socializez. Da, pot spune cu mana pe inima ca Instagram a devenit una dintre retelele mele preferate de socializare. Iubesc fotografiile si iubesc sa le impartasesc cu altii, asa ca Instagram e numai bun pentru mine.

Daca aveti cont si vreti sa ma cunoasteti mai bine, imi puteti da follow. Username-ul meu e bianca_2b. Specific, huh? :))

Apoi, am gasit o retea care sa satisfaca nevoile fashionistei din mine. Ce fel a sunat asta, dom’le! :)) Reteaua asta se cheama tagbrand.com si e perfecta pentru oricine e pasionat/a de moda. E un fel de Instagram si Pinterest, si m-am indragostit. Din pacate, nu am avut timp sa il ‘cotrobai’ cum trebuie, asa ca nu am postat nimic inca. Ei, dar vine el weekend-ul. Imi puteti da follow aici .

So, see you there! 🙂

Leave a Reply

