Currently reading… (43)


E o vreme atat de frumoasa afara si o Duminica atat de lenesa, incat tot ce vreau sa fac este sa citesc, sa va scriu si sa stau pe Tumblr. Din pacate, mai am si alte atributiuni, care nu ma lasa sa ma relaxez, duminica fiind. Am prima repetitie astazi pentru concertul de pe 18 Mai. Dar, dupa ce termin, puteti fi siguri ca imi iau laptop-ul, tableta, castile si Kindle-ul si ma asez in hamac, afara, la soare, si citesc si ma relaxez pana ma plictisesc. Maine si Marti nu am scoala, pentru ca pe 25 e o sarbatoare la care Grecii tin foarte mult, deci voi avea ceva mai mult timp de citit, daca nu chiar la fel de putin. Am o multime de lucruri de facut si vine o perioada extrem de incarcata pentru mine, asa ca voi fi nevoita sa citesc si sa ‘blog-uiesc’ mai putin. Insa, zilele astea, profit de vremea frumoasa si de lipsa de scoala, ca sa imi reincarc bateriile si sa ma relaxez.

Saptamana trecuta v-am spus ca citesc ‘Blue Notes’ de Carrie Lofty.

Am fost extrem de entuziasmata la inceput. Personajul principal este o minune a pianului. Stim cat de mult imi plac cartile de genul, nu?

Ei bine, ‘Blue Notes’ a fost o exceptie. Nu am putut trece de 20%. Erau atat de multe absurditati, clichee si exagerari, incat am decis ca nu merita sa imi pierd timpul cu asa ceva, cand am o multime de carti bune de citit. Keeley mi s-a parut extrem de naiva, nehotarata si plina de toane! Iar felul in care descria autoarea sesiunile ei de studiu a fost extrem de exagerat. Ca si violonista, stiu cum studiem. Si nu stiudiem in felul ala.

Jude? Cat de arogant! Si Keeley, wth?! Un moment il numea dobitoc, in celalalt moment visa sa il sarute. Accepta sa faca ce vrea din ea, si hell no, nu imi plac cartile astea!

Deci da, ‘Blue Notes’ a fost o dezamagire pentru mine.

Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc la urmatoarea cartea. Nu ma puteam hotari intre ‘Portretul lui Dorian Gray’, ‘Requiem’ sau ‘Insurgent’. Dupa lungi dezbateri, m-am hotarat la ‘Portretul lui Dorian Gray’, ca sa mai schimb genul literar.

“Portretul lui Dorian Gray” e genul de carte care are o multime de substraturi. Gasesc, in fiecare paragraf, vreun citat intelep sau ceva care iti poate schimba viata. Are atmosfera aceea clasica, pe care o iubesc atat de mult, dar am gasit si ceva modern in ea. Dorian Gray e un mister inca, desi am citit vreo 100 si ceva de pagini. Dar da, imi place de el. E genul de personaj care te face sa zambesti inca de prima data cand intra in scena.

La fel de mult imi place si de Lordul Henry, chiar daca uneori mi se pare un pic prea pretentios. E un timp foarte inteligent si intelep, dar uneori poate fi si arogant. Nu imi place conceptia lui asupra femeilor, si nici felul in care, uneori, incearca sa isi impuna parerea in fata celorlalti.

In orice caz, ‘Portretul lui Dorian Gray’ este o carte care merita. Abia astept sa intru mai bine in actiune, dar asta va trebuie sa astepte un pic, pentru ca ieri am primit o carte pe care vroiam sa o citesc de mult timp: “Tethered Wings” de Cameo Renae. Adica volumul 3 din seria ‘Hidden Wings’, carte ce a fost lansata de ziua lui mama, pe 21 Martie.

50737-tetheredwings-high

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/21417201-tethered-wings

Desi aseara eram obosita si somnoroasa, nu am putut amana momentul de a incepe ‘Tethered Wings’. Eram ATAT de entuziasmata! Abia asteptam sa ma intalnesc cu Kade, Emma si Ethon si sa citesc iarasi despre geniala lume creeata de Cameo Renae. Si, chiar daca cascam tot timpul, am citit 15% si OMG cartea asta e geniala! Scrisul e atat de frumos, si totul e atat de familiar si imi place atat de mult! Daca sunteti fani fantasy si YA, trebuie neaparat sa citit seria asta. E geniala!  Sunt atat de curioasa sa vad ce se intampla mai departe, incat as vrea sa citesc in continuu! ❤

Voi ce mai citit, dragilor? 🙂

Leave a Reply

