The Fault in Our Stars – Video nou!


Ieri, cei de la 20th Century Fox, au lansat un video de un minut, cu mici secvente din ‘The Fault in Our Stars’ si cu micute interviuri cu Shailene, John Green si Ansel.

Din momentul in care am vazut noul video, m-am indragostit de el. L-am vazut de vreo 10 ori pana acum, si de fiecare data gasesc un nou motiv sa devin isterica. Ca si fan al cartii, nu ai cum sa nu devii isterica cand te uiti la trailer sau la acest videoclip. Si, trebuie sa recunsc ca, desi la inceput nu mi-au placut actorii din rolurile principale, uitandu-ma la videoclipul asta e clar ca Shailene si Ansel se potrivesc foarte bine cu rolurile si au o chimie extraordiara intre ei. Sunt atat de draguti impreuna, si se potrivesc extraordinar de bine! Da, da, imi place de ei!

In concluzie, abia astept sa vad filmul. Sunt sigura ca nu ma va dezamagi si ca va fi o capodopera. Ugh, 6 Iunie, hai mai repede!!

Va las sa va uitati la videoclip acum:

Nu-i asa ca e atat de… de… frumos? Nici nu stiu cum sa-l descriu! 🙂

Leave a Reply

