Sunt o ochelarista!


Da, asta sunt! Sunt o ochelarista, cu o miopie de -3,5. Nu, nu-s nebuna. Stiu ca va intrebati ce m-a apucat, dar azi mi-am schimbat ochelariiiiiiiiii. Finally! Ii ador! Vad atat de clar, si sunt asa o schimbare in look-ul meu! Dap, dap!

Zilelea astea am facut mai multe schimbari la infatisarea mea. Mi-am facut 3 piercing-uri in ureche si mi-am schimbat ochelari. Hai sa va arat.

Astia-s ochelarii:

10007502_816251968417820_1799974838_n

Ce zambet de toanta am, dar eram asa de incantata de cum vedeam!

Iar astea-s piercing-urile, care inca mai dor:

999967_810485572327793_202144720_n

Doua in urechea dreapta…

988842_810487575660926_554076379_n

Si unul in stanga.

Ce vedeti voi pe gatul meu e gaura/rana care mi-a lasat-o vioara dupa 9 ani de cantat aproape in fiecare zi.  Arata ciudat, dar nu doare. Ei bine, poate doare un pic cand studiez, dar dupa trece.

Iar asta e mama, cu un piercing in nas. Trebuie sa-mi fac si eu,clar!

1959742_810485962327754_1613867818_n

Pfu, cate schimbari! Urmeaza sa ma tund, sa ma vopsesc, si sa mai slabesc un pic. Restul listei, mai vedem!

Deci, ce parere aveti? Cum imi sta cu noii ochelari? 🙂

9 thoughts on “Sunt o ochelarista!

  1. Ce dragut sunt ochelariii! Si eu am miopie, ultima oara cand am verificat aveam -1,5 insa nu cred ca s-a schimbat prea mult. Voi vedea in vara cand voi pregati fisa medicala pentru scoala de soferi.
    Si eu vreau sa-mi fac piercing-uri, insa imi e frica de ace. Abia am avut curaj saptamana trecuta sa ma intep la bio ca sa imi iau sange pentru a-mi afla singura grupa :))

    Like

    1. Merci!
      -1,5 aveam pe la 10 ani. Nu ma plang, avand in vedere ca -3,5 (cat am eu acum), frate-miu avea pe la 4 ani. :))
      Piercing-urile in urechi nu se fac cu acul. Au un pistol cu care ti-l fac, si nu simti aproape nimic in momentul ala. Dupa, poate sa doara un pic. Numai lui mama i l-a facut in nas cu acul, pentru a nu fi nevoita sa isi schimbe cercelul la doua zile. Se poate face si cu pistolul, dar ar fi trebuit sa isi schimbe cercelul la fiecare 2 zile, ceea ce era mult mai dificil.

      Like

  2. bravo..stiu cum e, eu am -6.5..din cand in cand mi schimb si eu si e un feeling minunat…ma simt schimbata…o pereche de ochelari cu o rama mai speciala te fac sa fii high…eu port si lentile , tocmai pentru a le schimba si a nu ma obisnui doar cu ei…

    Like

    1. Cum te poti sa porti lentile cu miopia asta? Frate-miu avea -6,5 pe la 18 ani, si i s-a spus ca nu poate purta. Acum are -8,5 la un ochi si -7,5 la celalalt. Bine, el are mai multe probleme.
      Eu vreau sa imi cumpar si lentile, dar nu m-am hotarat inca daca vreau sa imi bag un deget in ochi in fiecare dimineata sau nu. Plus ca, mi-e un pic frica. Sunt mai dificile si trebuie sa ai grija cum le ingrijesti.

      Like

Leave a Reply

