Concurs de primavara! :)


Pentru ca e primvara si e frumos afara, iar asta imi da si mie o stare buna, m-am hotarat ca astazi sa dau startul unui nou concurs. Normal, trebuia sa o fi facut de ieri, dar am avut o zi un pic agitata, si nu am avut cum.

Am iarasi o carte de daaaat! Yup, fac curatenie in biblioteca! Sper sa va placa cartea, pentru ca mie sigur mi-a placut. Vorbesc despre….

Experimentul Angel de James Patterson!!

descărcare

Ca sa va amintiti cat de tare mi-a placut cartea, puteti citi recenzia mea aici.

Deci, premiul il stiti. Copia mea personala din ‘Experimentul Angel’. Tin sa mentionez ca e in perfecta stare. Nu are nici cea mai mica pata pe ea.

Reguli de participare:

Pentru o sansa de a castiga cartea aceasta, tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la intrebarea urmatoarea intr-un comentariu la aceasta postare:

Daca ar fi sa cititi o singura carte pentru tot restul vietii voastre, care ar fi respectiva carte?

Simple as that!

Durata concursului:

25/03/2014 – 5/4/2014

Castigatorul va fi ales in mod aleatoriu, prin random.org si va fi anuntat pe data de 6 Aprilie. 🙂

Ok, stiti regulile, stiti premiu… acum depinde doar de voi si de norocul vostru!

May the odds be every in your favor! 🙂

37 thoughts on “Concurs de primavara! :)

  1. Hmm greu de spus… dar cred ca as alege ~Mandrie si prejudecta~ de Jane Austen. Mi-a placut foarte mult si am citit-o de cateva ori cu foarte mare placere, probabil e singura carte pe cae am avut curajul sa o citesc si a doua oara.

    Like

  2. Grea alegere,cartea pe care o aleg este…..Jocurile Foamei,primul volum,pentru ca pe celalte nu le-am citit.
    Multumim pentru acest minunat concurs.Am auzit multe despre cartea asta,imi place la nebunie ideea cartii.Succes tuturor.

    Like

  3. Sunt de acord cu Daniela. Cred ca aceasta carte (“Mandrie si prejudecata”) e singura pe care as reciti-o la nesfarsit. Daca ar fi sa nu pun la socoteala cartile din copilarie, aceasta ar fi prima carte pe care am citit-o si care mi-a deschis “apetitul” pentru lectura. 😀

    Like

  4. Chiar daca sun putin cam puerila, as alege Harry Potter si Printul Semipur, deoarece mereu a reusit sa ma captiveze, iar aceasta serie a deschis dragostea mea pentru lectura.

    Like

  5. “Sub aceeasi stea” este acea carte pe care as citi-o si rasciti-o. Desi mi-a sfasiat inima in doua si am plans o saptamana, modul in care a reusit sa se strecoare in inima mea si-a pus puternic amprenta asupra mea.

    Like

  6. Hmm, asta e greu. As fi tentata sa spun “Sub aceeasi stea” pentru ca pur si simplu il iubesc pe John Green, dar am sa spun “Cautand-o pe Alaska”. Desi n-am citit, INCA, cartea, am auzit ca e superba, iar tipa care cica ar reprezenta-o pe Alaska imi place nespus de mult :3

    Like

  7. As alege Stapanul inelelor, volumul al treilea. Nu pot sa spun ca e preferata mea. De asemenea, nici nu mi-a displacut. Pot doar sa spun ca multumita uneia dintre descrierile din acest volum, mi-am schimbat intreaga parere despre serie. Deci da, cred ca e o alegere putin ciudata, dar asta as citi pentru tot restul vietii mele. Multumim pentru concurs Bia :*

    Like

  8. Eu as citi Divergent dar si Destine la Limita asa ca imi este cam greu sa aleg. Sunt povesti diferite dar mie mi-au placut foarte mult amandoua. 🙂

    Like

  9. Cred că aş citi încontinuu Furtună pe Windhaven, am fost atât de uimită de lumea lui Martin încât chiar după săptămâni după ce am citit cartea am rămas prinsă în carte şi mereu m-am întrebat dacă o să ajungem la acel stadiu pe planeta noastră, sau pe alta, peste sute de ani 🙂

    Like

  10. Cu siguranta daca ar fi sa citesc o singura carte tot restul vietii aceasta ar fi una din cartile Harry Potter. De ce? Pur si simplu pentru ca acestea sunt cartile copilariei mele si au fost primele carti citite de mine, cele care mi-au deschis apetitul pentru citit :3. Pot spune ca am traaaait cu adevarat in acea lume magica.<3

    Like

  11. Cred ca as citi Twilight over and over again. A fost prima carte pe care am vrut si am simtit ca o citesc fara sa gasesc ceva gresit in ea. Datorita acestei carti, am vrut sa citesc mai mult si am devenit “obsedata” de carti din ziua de azi. Daca nu o citeam undeva prin clasa a8a, sunt sigura ca azi as fi inca o persoana care nu are la activ nici o carte citita din placere.

    Like

  12. Cred ca as citi ” La Medeleni”, de Ionel Teodoreanu, carte pe care o citesc cu mare placere si care ma duce in lumea copiilor, aducandu-mi aminte de frumoasa copilarie de care am aavut si eu parte.

    Like

  13. O carte? “Sub aceeasi stea”, am simtit ca e cartea mea, cum a fost “O durere suprema” pentru Hazel. O serie? Divergent. Aceasta serie mi-a ajuns la suflet, cum putine carti o pot face.

    Like

  14. Nu cred ca m-as putea opri vreodata din a citi la nesfarsit “Invitatie la vals” de Mihail Drumes. E una din cartile care mi-au ramas in suflet!

    Like

  15. Nu ma pot hatari intre Divergent, Regatul Umbrelor si Into the deep. Toate trei mi-au placut extraordinar de mult. Daca ar fi sa aleg dintre cele trei, aceea ar fiiiii…Divergent (metoda ala bala portocala) :))))

    Like

  16. Cred ca aș alege seria Dispozitive Infernale deoarece simțeam toate sentimentele personajului, am plâns, am râs am suferit pentru personaje. Este o carte pe care aș citi-o în fiecare zi, în fiecare minut din viața mea. Sentimentele și descrierea sunt atât de realiste încât ai crede că te afli acolo.

    Like

  17. Hm, cred ca as alege Insurgent de Veronica Roth pentru ca o tin de ceva timp in biblioteca si pentru ca mi-a placut foarte mult Divergent.

    Like

  18. Hm…. de ce ne faci asta? :))
    Probabil ca as alege ‘The Fault in Our Stars’. Sau ‘Mare Tranquillitatis’. Sau ‘Hopeless’ de Colleen Hoover. Te-am lamurit, nu? :))

    Like

  19. As citi si reciti la nesfarsit Crima si pedeapsa ! O carte senzationala pe care o recomand tuturor celor care nu au citit-o inca.

    Like

Leave a Reply

