Music is everywhere! (4)


Noua mea pasiune in materie de muzica este The Civil Wars. Iubesc sunetul lor si ador versurile. Nu stiu cum si de unde a venit obsesia asta pentru ei, dar, oricum, nu a facut-o de mult.  Acum cateva zile am dat, intamplator, peste o melodie de-a lor. Si m-am indragostit definitiv de ei. Bine, eu ii stiam de mai de mult, dar niciodata nu m-au impresionat atat de tare ca si acum.

Iubesc sunetul lor. Are ceva edgy in el, si extrem de original. E greu de descris, sincer. Iubesc, de asemenea, vocile lor. Ador felul in care chitara se imbina cu vocile lor si ador, de asemenea, versurile. Sunt atat de… atat de… frumoase, si superbe si UGH e atat de greu sa descriu muzica celor de la The Civil Wars! E perfecta pentru mine, si punct.

Sunt pe repeat de ceva vreme si cred ca vor fi in continuare, pentru muuulta vreme!! Am 4 melodii pe care le ador si pe care TREBUIE sa le ascultati si voi!

Bun.

1. ‘Devil’s Backbone’

OMG, cat de geniala!

2. ‘I had me a girl’

Cum poate fi ceva atat de frumos?

3. ‘Talking in your sleep’

Melodia asta m-a facut sa ma indragostesc de ‘The Civil Wars’.

4. ‘Sour Times’

Geniali! Tipii astia sunt geniali!

De ce a trebuit sa se desparta?! De ce?! 😦

Iubesc trupa asta. Punct.

2 thoughts on “Music is everywhere! (4)

  1. God, cum de nu am vazut postul asta pana acum? :)) Si eu ador formatia, dar sincer nu am auzit melodiile astea pana acum :)) Ce ascult eu de la ei este Dust to Dust, Falling, No Ordinary Love, Poison&Wine, Sacread Heart si Barton Hollow, cea din urma fiind si preferata mea 🙂 Eu m-am indragostit de muzica lor odata cu The Edge Of Never, daca nu ma insel 🙂

    Like

Leave a Reply

