#IAmAlwaysHungry (6)


3 saptamani de cand nu am mai postat rubrica asta? Serios?! Chiar daca e una dintre rubricile mele preferate, am uitat complet de ea. Vedeti ce face un program incarcat din mine? Uit si in ce an suntem. Si nu glumesc. Dimineata stateam si ma gandeam daca suntem in 2013 sau 2014. Imi trebuie neaparat o vacanta! In doua saptamani. 🙂

Desi imi place sa mananc, din cand in cand, mancare nesanatoasa, mai mult imi place mancarea sanatoasa, care ma ajuta si imi da energie. Una dintre acest mancaruri este…

Salata!

Iubesc salata. De orice fel. Ei, aproape de orice fel.

Salata mi se pare o mancare extroardinara. Ador sa mananc o salata greceasca dupa o zi interminabila. Ador legumele, in general, si imi place gustul de ‘sanatate’ dintr-o salata.

Salata mea preferata e cea greceasca, cu legume (rosii, castraveti si masline), ulei de masline, oregano si branza (deobicei branza feta, dar mai pun si cas, cand imi vine pofta.). E o salata atat de gustoasa si de satioasa!! E mancarea mea preferata, in momentul in care nu am chef de nimic altceva. Arata cam asa:

xoriatiki_salata

Eu nu pun ceapa, pentru ca nu imi place. Imi lasa un gust amar in gura si ma face sa ma simt grasa, dintr-un motiv nestiut de mine. :))

O alta salata pe care o ador, e salata de vinete! OMG, as manca in continuu! E atat de buuuuna!! Salata de vinete face parte din mancarurile mele preferate. E atat de gustuoasa! As manca in continuu, daca ar fi posibil. :))

Untitled-8-11

Nu imi place, in schimb, salata cu vinete si ceapa. Nu imi place ceapa, in orice ar fi. E dezgustatoare. Prefer sa mananc usturoi.

Salata de vinete tocmai am mancat la pranz. A facut mama vineri un castron imens, ca sa am ce manca weekend-ul asta. :))

Oh, oh, salata orientala! Da! Desi nu mananc des, imi place extrem de mult. Imi plac cartofii, si in momentul in care sunt combinati cu ulei de masline si masline, sunt si mai buni! Si sunt si mai sanatosi decat cei prajiti (pe care, btw, ii ador!), si mai satiosi. 🙂

images

Salata verde! Jee, ce buna e! In momentul in care mananc carne (adica piept de pui sau aripioare), mama stie ca trebuie sa faca si o salata verde. E doar asa de…de… sanatoasa, si de buna! Imi place sa o am pana si in sandwhich-ul de scoala. :)) Ah, facuta cu putine rosii si cu ulei de masline! Noroc ca am mancat la pranz, ca altfel as fi salivat.

descărcare

Salata imi place si in supa. Mama face o supa cu salata geniala!

O.M.G.! Salata de varza! Cat de buuuuna e! La fasole, sau la linte, sau la carne! E ataaat de buna!

images (1)

Si, o salata care imi place, dar care nu are legume e…

Salata de fructe!

E delicioasa! Delicioasa! O mananc in momentul in care ma plictisesc de celelalte salate si vreau altceva. E si dulce, si sanatoasa, si satioasa. Mi-a lasat gura apa. :))

images (2)

Cam asta e portia de mancare de Duminica asta. Daca vreti sa aflati mai multe retete de salate, dati un click aici.

Sper ca v-am facut pofta si sper ca v-ati hotarat ca astazi sa lasati carnea la o parte si sa mancati o salata, ca-i mai buna decat toate. Si nu, la mine nu se aplica chestia cu ‘Cea mai buna salata e carnea.’. Pentru mine, cea mai buna salata e… salata. 🙂

6 thoughts on “#IAmAlwaysHungry (6)

  1. Iti dau voie sa razi, dar habar nu aveam ca exista supa cu salata :)) :-”
    Igh, eu urasc salata de varza, cat si fasolele si lintea. Ce zic eu aici, nici macar nu stiu sigur ce e aia linte, dar sigur nu e bun. Deci, daca simt miros de salata de varza, mi se face rau. In rest, imi super plac salatele ^_^
    Preferata mea e fara dar si poate cea cu salata verde, rosii, castraveti, ceapa verde, ridichi si masline. Bineinteles ca folosesc uleiul de masline, nu cu el se face salat, in mod general?
    Si, Goood, iubesc salata de vinete! Vreau, vreau, vreau! Dar o prefer pe cea de mai sus in mod special. :o3
    Doamnee, ce bine ca am mereu ingredientele pentru o salata in casa! :))

    Like

    1. E una dintre cele mai bune salate!! Ar trebui sa o incerci o data, daca iti plac salatele.

      Daca nu ai mancat linte si nu stii ce e, cum poti sa spui ca nu e bun? Ba dimpotriva, e chiar foarte buna! In special cu branza si salata!! Incearc-o macar, s-ar putea sa-ti placa.

      Like

      1. Am intrebat-o azi pe bunica ce e si eu nu mananc din aia in niciun caz! Nu pot sa mananc, in general, chestii din astea care arata traditional. Pur si simplu, nu pot! :o3

        Like

      2. Nu stii ce pierzi! Nici eu nu am mancat ani intregi, pana cand am gustat, doar ca sa-i fac in ciuda lui frate-miu (care e aproape la fel de rau ca tine la mancare :P) si am adorat-o!

        Like

      3. Nu imi place cum arat, nu mananc :-”
        In astia 14 ani ani mei, am gustat un singur fel de mancar pentru ca o multime de lume imi zicea ca e extraordinar de buna si bla bla. Am gustat-o si am urat-o! Deci nu mai fac experimente. Cand e vorba de mancare, aspectul si mirosul fac totul!

        Like

Leave a Reply

