Soundtrack (3)


Asa cum am zis in recenzia pe care am scris-o acum cateva zile la ‘Divergent’, mi-a placut la nebunie soundtrack-ul filmului. E foarte divers, si contine melodii extrem de potrivite cu povestea si cu atmosfera cartii. Am gasit cateva melodii pe care le ador! Sunt atat de originale, si atat de frumoase!

Doua dintre ele ii apartin lui Ellie Goulding. Vorbesc de ‘Hanging on’ si de ‘Beating heart’. Nu credeam ca voi ajunge sa ascult vreodata Ellie Goulding. Nu am nimic cu ea, nu ma intelegeti gresit. Doar ca vocea ei extrem de ‘pitigaiata’ nu e stilul meu. Dar imi place stilul ei vestimentar, pentru ca se aseamana cu al meu. 🙂

De ‘Handing on’ m-am indragostit imediat ce am auzit-o. Ritmul mi se pare incredibil de antrenant, iar versurile ma lasa fara cuvinte. Combinatia dintre vocea lui Ellie si a lui Tinie Tempah e geniala. Zau, asta e o melodie superba! Si scena in care a fost pusa a fost atat de potrivita cu melodia!!

De ‘Beating Heart’ nu m-am indragostit la inceput.  Prima data cand am ascultat-o, nu mi-a placut foarte mult. Apoi, dupa film, dupa ce am vazut scena si dupa ce am vazut cat de bine se potriveste cu filmul, m-am indragostit de-a binelea. Si am ascultat-o cu atentie. Ce am gasit? O melodie superba, cu versuri extraordinare si un ritm antrenant. Ascultati-o, e excelenta! ❤

In general, tot soundtrack-ul filmului mi s-a parut genial. Exista poate vreo doua melodii care nu mi-au placut. Dar puteti sa il ascultati voi insiva:

Daca nu ati vazut filmul inca, sper ca v-a convins soundtrack-ul sa va duceti sa il vedeti! 🙂

2 thoughts on “Soundtrack (3)

  1. Eu l-am vazut!! Superb filmul, sincer nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Dupa dezamagirea cu AV, nu credeam sa mai vad un film care sa se chinuie sa respecte majoritatea fazelor din carte 🙂

    Like

Leave a Reply

