Currently reading… (44)


Stiti cum ma simt acum? Ca si cum toate cartile din lumea asta imi rad in fata, si eu trebuie sa citesc o carte pentru recenzie, care mi se pare interesanta, dar tot  as citi altceva, si n-am timp sa citesc ce vreau si vreau sa citesc toate cartile din lume deodata. Imi rad in fata, fac bascalie de mine ca niciodata nu citesc ce vreau, ca-ntotdeauna exista alta carte pe care as vrea sa o citesc, chiar daca ador cartea pe care o citesc in momentul respectiv. Vreau sa citesc seria ‘Divergent’ , si ‘The Book Thief’ si orice!! Stiti ce spun, nu?

Nu prea am timp sa citesc. Nu prea am timp sa fac nimic. E ca si cum niciodata nu am timp sa fac nimic cum trebuie. Sunt intr-o continua stare de alerta, de graba, de oboseala si de plictiseala. Sa vina ea vacanta, ca ma odihnesc atunci!

Haideti sa am inapoi cu catea saptamani. Eram foarte entuziasmata sa ma apuc de ‘Portretul lui Dorian Gray’. Am citit cam 100 de pagini, apoi am primit ‘Tethered Wings’ si am facut o pauza.

Dupa ce am terminat ‘Tethered Wings’, ar fi trebuit sa ma apuc de Dorian Gray. Dar nu am facut-o. M-am apucat de ‘Sub aceeasi stea’.

Nu m-a tras inima sa ma duc inapoi la Gray. Da, imi place cartea enorm, dar nu este potrivita cu perioada asta de acum. E usor complicata, iar uneori, trebuie sa citesc ceva de mai multe ori ca sa inteleg ce a vrut sa spuna, de fapt, autorul. Lucru care ma oboseste enorm acum. Pentru perioada asta am nevoie de o carte extrem de buna, dar nu foarte complicata. Ceva care sa vreau sa citesc in continuu.  ‘Portretul lui Dorian Gray’ e o lectura frumoasa, dar trebuie citita cand am mintea limpede si sunt odihnita. Adica nu acum.

Asa ca am pus cartea la loc pe raft, si, in schimb, am luat ‘Sub aceeasi stea’. Despre experienta mea cititnd ‘Sub aceeasi stea’ pentru a doua oara, puteti citi o mica postare aici.

Acum, citesc ‘The Only Boy’ de Jordan Locke.

20339413

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/20339413-the-only-boy

‘The Only Boy’ e o distopie interesanta, cu o premiza extraordinara, dar foarte putin exploatata. Scrisul e bun, dar Mary, personajul principal, ma calca pe nervi. E atat de naiva si de prostuta, iar felul in care viseaza la o viata cu Taylor e exasperant! Lipsa de dialog e un mare minus, pentru ca Mary si Taylor niciodata nu vorbesc. Ceea ce ne duce la un alt minus. Lipsa de comunicatie dintre personaje. Adica, ‘dragostea’ asta dintre ei e ireala si nu are nicio sursa sau explicatie. In afara de asta, cartea mi se pare un pic… copilareasca?

Dar ideea e foarte buna! Sa speram ca se ‘repara’ situatia pe parcurs.

Voi ce mai cititi? Sper ca aveti mai mult timp de citit decat mine si sper ca stiti exact ce si cand vreti sa cititi! 🙂

Leave a Reply

