Castigatorul concursului de primavara!


Desi trebuia sa fac asta de vreo doua zile, de-abia acum am avut timp. Daca nu va mai amintiti de concursul de primavara si de regulile lui, va puteti reaminti cu un simplu click aici.

Pentru ca nu am timp de multa vorbaraie si nici nu vreau sa va tin in prea mult suspans, castigatorul cartii ‘Experimentul Angel’ de James Patterson este…

Julia!!

(“Hm…. de ce ne faci asta? :))
Probabil ca as alege ‘The Fault in Our Stars’. Sau ‘Mare Tranquillitatis’. Sau ‘Hopeless’ de Colleen Hoover. Te-am lamurit, nu? :))”)

Felicitari! Ai 3 zile la dispozitie sa imi trimiti adresa ta completa la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com . Daca nu, voi fi nevoita sa anunt un nou castigator!!

A fost un concurs foarte reusit, zic eu. Mi-a facut extrem de multa placere sa vad raspunsurile tale si am zambit de fiecare data cand cartile alese de voi coincideau cu carti pe care eu le-as fi ales. 🙂

Daca nu ati castigat, nu fiti tristi. Toata vara aveti timp sa castigati. Va pregatesc o multime de concursuri!

One thought on “Castigatorul concursului de primavara!

Leave a Reply

